رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: ۹۰ درصد تامین درآمدهای استان ایلام از راه انضباط مالی و فرارهای مالیاتی بود، امسال نیز پیش بینی این است که با ورود حساب های مالیاتی به استان ایلام، روند مثبت تحقق درآمدها ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 01 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست محمدی در جشنواره شهید رجایی اظهار کرد : اعتبارهای مصوب استان ایلام در سال گذشته هفت هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال بود که به ۹ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال رسید و مازاد آنچه مصوب شد، تحقق پیدا کرده است.

وی گفت : در ۶ ماهه نخست سفال جاری نیز ۵۱ درصد مازاد بر مصوبه، درآمدهای ایلام محقق شده است.

دوست محمدی بیان افزود : اعتبارهای هزینه ای امسال نیز ۱۸.۴ درصد رشد داشته است، پارسال همچنین فوق العاده ویژه کارمندان دولت و حق مناطق جنگی در حکم های کارگزینی برقرار شد.

وی گفت : مجموع اعتبارهای عمرانی استان سال گذشته ۱۱ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال بوده است.

دوست محمدی ادامه داد : همیشه رشد اعتبارهای استان ایلام بر اساس ضریب محرومیت بوده، با تلاش های صورت گرفته و ارزش افزوده های حوزه نفتی رشد اعتبارات استان ایلام به سمت سه درصد اعتبارات نفت حرکت کرده که این نوع اعتبارات بسیار مهم و کاربردی برای استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام مطرح کرد : میانگین رشد اقتصادی در کشور ۳.۳ درصد بوده که این رقم در استان ایلام ۳.۶ درصد است و استان در این حیث در رتبه نهم کشوری قرار دارد.

وی گفت : رشد اقتصادی در حوزه صنعت در استان ایلام ۱۲.۷ درصد بوده و این استان رتبه نخست کشوری را از این حیث به دست ٖآورده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار