استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه نهضت ملی مسکن، دغدعه اول رییس جمهور بوده، باید در این زمینه جدی تر عمل کرد و همه ارگان‌ها و نهادها پای کار بیایند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 01 October 2023

علی اکبر حسینی محراب شنبه در نشست شورای اداری خوزستان که در محل استانداری برگزار شد ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران مراسم اربعین بیان کرد: خوشبختانه مراسم امسال با کمترین حواداث برگزار و روال تردد زائران به خوبی در جریان بود البته کم و کاستی هایی در کار بود که باید برای سال آینده جبران شود.

وی موضوع "تصمیم گیری" را یکی از ارکان اصلی در علم مدیریت دانست و افزود: قطعا اگر تصمیم‌گیری‌ها به خوبی انجام شود کار مردم روی زمین نمی‌ماند لذا انتظار داریم که مدیران استان موانع بر سر راه را برطرف و فرآیند کارها را کوتاه کنند.

استاندار خوزستان گفت: مدیران استان باید در کنار رسیدگی به امورات اجرایی، یک تیم تصمیم گیرنده داشته باشند در غیر این صورت، دیگران بر آنها تسلط پیدا کرده و مدیر به یک ربات تبدیل می‌شود.

حسینی محراب گفت: با توجه به اینکه سال پربارانی در پیش داریم از مدیرعامل آبفا خوزستان و شهردار اهواز می‌خواهم نقاط آبگیر را شناسایی و نسبت به رفع آن تلاش کنند؛ همچنین کار لایروبی و لوله گذاری‌ها انجام شود.

وی افزود: با توجه به گذر از فصل گرما از شهرداری انتظار داریم که نسبت به زیباسازی شهر اهواز اقدام کند. عملیات اجرایی پروژه مترو اهواز پس از سال‌ها توقف، مجددا آغاز خواهد شد تا مردم از این امکان بهره‌مند شوند.

استاندار گفت: خوزستان به لحاظ داشتن ظرفیت‌های فراوان، جزو ۶ استان اول کشور است لذا از همه مدیران می‌خواهیم که تا حد توان برای استان امکانات و اعتبار جذب کنند همچنین بحث خوشه‌های صنعتی باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور بیان کرد: انتخابات و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای، یکی از مسائل مهم بوده و تمام امکانات استان باید در جهت مشارکت مردمی بسیج شود.

حسینی محراب با بیان اینکه مشاوران جوان باید در دستگاه‌های دولتی به کارگیری شوند گفت: همچنین می‌توان از وجود موسسات جهادی قوی، برای رفع مشکلات بهره برد.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه زراعت چوب در استان افزود: توسعه زراعت چوب در استان علاوه بر برخورداری از جنبه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی، در تثبیت کانون‌های ریزگرد تاثیرگذار است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در امر اشتغالزایی استفاده کرد گفت: متاسفانه از صنعت قطعه‌سازی خودرو غافل شده‌ایم در حالی که از این طریق می‌توان اشتغال‌زایی خوبی در سطح استان ایجاد کرد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار