با توجه به پیشنهادات تولیت آستان امام خمینی(ره) قرار شد مجموعه در این منطقه ساخته شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 01 October 2023

به گزارش تابناک تهران، بعد از اینکه رئیس جمهور با ساخت یک ورزشگاه مدرن در تهران موافقت کرد گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر محل ساخت این ورزشگاه مطرح شد و حتی سید محمد پولادگر، معاون توسعهٔ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد که برای جانمایی این ورزشگاه 3 مکان موردنظر قرار گرفته که یکی از آن‌ها در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) است.

در همین راستا کیومرث هاشمی وزیر ورزش، امروز با محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جلسه‌ای داشت تا تکلیف محل جانمایی ورزشگاه مورد نظر را مشخص کنند.

به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور، با توجه به پیشنهادات تولیت آستان امام خمینی(ره) قرار شد مجموعه در این منطقه ساخته شود. قرار نیست صرفا یک ورزشگاه باشد بلکه به صورت یک مجموعه کامل ورزشی خواهد بود. باید زودتر طرح آن را نهایی کنیم. برای ساخت ورزشگاه نیز با ۲ مجموعه بزرگ مذاکراتی انجام داده‌ایم.

از طرف دیگر، کیومرث هاشمی در حاشیه نشست مکان‌یابی برای احداث ورزشگاه جدید تهران که قرار است در زمین ۳۰۰ هکتاری در مجاورت حرم امام خمینی ساخته شود، گفته است: آنچه که برای احداث یک مجموعه ورزشی مهم است، دسترسی به زیرساخت‌هایی مثل فرودگاه، مترو، اتوبان و نداشتن زمین‌های معارض است که در این موضوعات هیچ مشکلی درباره ساخت این مجموعه وجود ندارد. این زمین‌ها نه تنها معارض ندارد بلکه زمین‌های اطراف آن نیز متعلق به دولت و منابع طبیعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار