دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر بازوان توانمند دستگاه قضائی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی هستند.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 02 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، جلال آفاقی در آئین امضای «پیمان نامه همسنگری» با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل اظهار کرد: دادستانی مرکز استان اردبیل با امضای این «پیمان نامه همسنگری» حمایت همه جانبه خود را از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر اعلام می‌کند.

وی آمران به معروف و ناهیان از منکر را بازوان توانمند دستگاه قضائی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: امربه معروف و نهی از منکر نفوذ در قلب انسان‌های خطاکار است چرا که برخورد سلبی به اندازه اقدام فرهنگی در مواجهه با ناهنجاری‌ها کارساز نیست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: اقدام یک بسیجی در مأموریت امربه معروف و نهی از منکر باید توأم و به معنای نفوذ در قلب انسان‌ها و خطاکاران باشد.

آفاقی ضرورت امیدآفرینی و تلاش برای جذب و رویش در مقابل سناریوی ناامیدسازی و پروژه دفع و ریزش دشمنان و بدخواهان را یادآور شد و بیان کرد: با امضای پیمان نامه همسنگری با آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کامل دادستانی از اقدامات قانونی آنان در مقابله با جرایم و مفاسد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین بر ارتقای کارکرد مساجد در احیای فریضه دینی امر به معروف و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج محلات در مطالبه گری و اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار