شعبانی در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان دنا دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است در حوزه گردشگری صنایع دستی میراث فرهنگی معادن محیط زیست و منابع طبیعی که باید به بهترین نحو از آنها استفاده شود .
کد خبر: ۱۱۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ 04 October 2023

به گزاری خبرگزاری تابناک کهگیلویه وبویراحمد،شعبانی در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان دنا دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی است در حوزه گردشگری صنایع دستی میراث فرهنگی معادن محیط زیست و منابع طبیعی که باید به بهترین نحو از آنها استفاده شود .
وی با بیان اینکه اطلاع کامل‌ از وضعیت دنا دارم گفت: اطلاعات کافی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی این شهرستان دارم.
و با همکاری همه شما اعضای شورای اداری میتوانیم خدمت خوبی برای مردم انجام دهیم
سرپرست فرمانداری دنا با اشاره به اینکه حفظ آرامش در شهرستان از اولویت کاری من است، ابراز کرد: هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی ندارم چرا که حفظ آرامش و امنیت در جامعه مهم است
شعبانی در ادامه به موضوه تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود نظم و انظبات اداری رفت و آمد به موقع و‌حضور در محل کار میتواند خود نشانه برای احترام به ارباب رجوع باشد .
سرپرست فرمانداری دنا در ادامه گفت همه مسولیم در برابر خون شهدا و این صندلی های مدیریتی که در دست ماست نباید به خون این شهیدان خیانت کنیم .
برای انتخابات همه باید همکاری کنند که انتخابات به بهترین نحو برگزار شود و مشکلی ایجاد نشود و هیچ گونه سوگیری و طرفداری نباید داشته باشید به هیچ کاندیدی .
شعبانی در ادامه به حضور میدانی در روستاها و‌دو بخش شهرستان اشاره کرد و گفت حضور مدیران در مناسبتهای ملی مذهبی باید پررنگ باشد که مردم این‌ موضوع را احساس کنند که مدیران همران و در میان انها هستند
در پایان این جلسه مدیران به کمبودات ادارات و دستگاهای شهرستان پرداخته و انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند .

تشکیل شورای اداری دنا به ریاست سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان

تشکیل شورای اداری دنا به ریاست سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان

تشکیل شورای اداری دنا به ریاست سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار