جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام:
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در اجرای طرح آرامش پلیس ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 10 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه پلیس مبارزه با مواد مخدر در جامعه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز است که این برنامه در هفته انتظامی بصورت همزمان در سراسر استان اجراء شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند ۱۹۵ نقطه آلوده و جرم خیز با اولویت نقاط آلوده همجوار مراکز آموزشی را پاکسازی کنند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: دستگیری ۵۲ خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری ۸۴ نفر معتاد متجاهر و کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نتایج اجرای این طرح بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش به نقش معتادان متجاهر در وقوع سرقت‌های خرد در استان اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده ۶۵ درصد از سرقت‌ها در استان سرقت‌های خرد هستند.

سرهنگ نجفی با تاکید بر ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر در سطح جامعه، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین وظایف پلیس جمع آوری معتادان متجاهر و معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد است که این مهم با همکاری برخی از سازمان‌های همسو در استان در حال اجراء است.

وی نداشتن کمپ ماده ۱۶ در استان را یکی از مشکلات اصلی در این حوزه دانست و تصریح کرد: امیدواریم با همت وتلاش مسئولان در آینده نزدیک با راه اندازی کمپ ماده ۱۶ هر چه سریع‌تر چهره استان از وجود معتادان متجاهر پاک شود.

این مسئول انتظامی استان در ادامه به کشف ۴۷ درصدی سرقت‌های در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران در مجموعه انتظامی استان و مجموعه پلیس آگاهی استان در کشور حائز رتیه برتر هستم و در وقوع سرقت‌ها نیز در رتبه ۳۳ کشوری هستیم و این آمار نشان از تلاش کارکنان و همراهی خوب مردم و مسئولان استانی است.

سرهنگ نجفی با تاکید بر اینکه از نظر پلیس نباید حتی یک مورد سرقت به وقوع بپبوندد، اضافه کرد: اجرای طرح‌های پیشگیرانه و برگزاری کلاس‌های آموزش برای اقشار جامعه بصورت ویژه در دستور کار است و امید است تا شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و خود مراقبتی راه هرگونه سوء استفاده از سارقان را سلب کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار