تاکید فرماندار رضوانشهر مبنی بر پاسخگو بودن مدیران استانی به مطالبات مردمی این شهرستان در حوزه بحران
فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: مدیران استانی پاسخگوی مطالبات مردمی جهت تسریع در اجرای پروژه های مدیریت بحران این شهرستان باشند.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 10 October 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر؛ مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد مدیریت بحران استانی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: با پیگیری و تلاش های زیاد ضمن شناسایی نقاط بحرانی و اعلام این موارد به مدیران دستگاه های استان، هنوز پاسخی دریافت ننموده ایم که این امر موجب ایجاد بحران در آینده خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به سامانه هواشناسی در خصوص نزولات جوی و برودت هوا بیان داشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان به منظور مقابله با هر گونه حوادث و خطرات احتمالی تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل هستند.

وی تاکید کرد: در مواقع بحرانی، بخشداران با توجیه دهیاران ضمن اطلاع رسانی به ساکنین روستاها با استفاده از همه ظرفیت های مردمی و ماشین آلات آن آمادگی لازم را داشته باشند.

رئیس ستاد مدیریت بحران رضوانشهر افزود: ادارات خدمات رسان نسبت به شناسایی و پایداری شبکه ها و تأسیسات موجود در مواقع بحرانی اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار