مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: چهارمین دوره رالی خانوادگی ویژه بازنشستگان استان عصر امروز سه شنبه با شرکت ۳۰ راننده بازنشسته در مسیری به طول ۱۴ کیلومتر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 11 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرزاد شریفی  اظهار کرد: این رالی با مشارکت جمعی از بازنشستگان و خانواده های آنها توسط صندوق بازنشستگی و با مشارکت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای این برنامه مفرح فرهنگی - ورزشی توجه به تحکیم و بنیان خانواده، تقویت روحیه نشاط در بین بازنشستگان و خانواده های آنها و برگزاری یک برنامه خانواده محور بود.

شریفی ادامه داد: آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با جاذبه های گردشگری طول مسیر مسابقه و همچنین اهتمام و توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یکی دیگر از اهداف و پیام های این برنامه به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در طول مسیر مسابقه داورانی حضور داشتند که در مورد موضوعاتی چون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، میزان دقت رانندگان به حواشی جاده در طول مسیر، میزان تسلط رانندگان به قوانین راهنمایی و چگونگی انجام یک سفر شاد و ایمن از رانندگان سوالاتی را می پرسیدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام اضافه کرد: در پایان این رالی خانوادگی به سه نفر از رانندگان بازنشسته که موفق به کسب بیشترین امتیاز از سوی داوران شده بودند جوایزی اهدا شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار