مدیرکل بازرسی استان ایلام؛
مدیرکل بازرسی استان ایلام بیان داشت : در حال حاضر پنج هیئت بازرسی در استان ایلام فعال هستند که بین تمام ادارات و نهادها تقسم بندی شده اند.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 11 October 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ مالک روشنی بیان داشت : سازمان بازرسی استان ایلام در ۶ ماهه سال جاری نسبت به سنوات گذشته، افزایش ۱۴۰ درصدی عملکرد در خصوص بررسی و نظارت بر اجرای امور در دستگاه های اجرایی و پیگیری موضوعات مختلف مطرح شده از سوی مردم داشته است.

وی گفت : سامانه ۱۳۶ برای ثبت شکایت های مردمی و گزارش فساد در دستگاه های اداری در سازمان بازرسی فعال است و مردم عزیز هم استانی می توانند، گزارش‌ها و شکایات خود را پیرامون عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان از طریق این سامانه ثبت کنند.

روشنی ادامه داد : بازرسی برنامه ای بر اساس سیاست کلی سازمان بازرسی کل کشور صورت می گیرد که در یک بازه زمانی چهارساله ۲۲۰ برنامه بر اساس شناسایی گلوگاه های فساد تعریف شده است.

مدیرکل بازرسی استان ایلام بیان داشت : 20 بازرسی برنامه ای در استان در موضوعات اعلامی از جمله ساخت و سازهای غیرمجاز و بررسی پرداخت تسهیلات و شبکه اعتباری بانک ها انجام شده است.

وی ادامه داد : صفر تا ۱۰۰ هر یک از این پرونده ها در بازرسی های برنامه ای بررسی شود، مواردی که تخلف احراز شود در قالب پرونده تخلفاتی و اگر جرمی کشف شود در قالب پرونده کیفری خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار