نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین المللی و حقوق بشر ندارد و خلف وعده و عدم التزام به قوانین بین المللی از صفات بارز استکبار جهانی است.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 11 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در همایش دانشجویی «باخت بزرگ در قمار سازش» که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: قدرت‌های اهریمنی هیچ اعتقادی به خدا ندارند و آمریکا به هیچ عنوان قائل به دموکراسی و حاکمیت ملی نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا مشروعیت دولت‌ها را در سوگیری بین‌المللی می‌داند و به صندوق رای اعتنایی نمی‌کند، افزود: سیاست‌مداران این کشور بسیاری از دولت‌هایی را که با رای مردم روی کار آمده‌اند، به علت همسو نبودن با خودشان، به نابودی کشانده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه آمریکا طی سال‌های اخیر به نام دموکراسی وارد عراق شد، ادامه داد: بیش از ۵۰ دانشمند آمریکایی نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که دخالت نظامی با دموکراسی منافاتی ندارد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه استکبار جهانی اعتقادی به قوانین بین المللی و حقوق بشر ندارد، تصریح کرد: خلف وعده و عدم التزام به توافقات بین‌المللی از صفات بارز استکبار جهانی است.

وی با اشاره به منفعت طلبی آمریکا و کشور‌های اروپایی، ادامه داد: خیانت به دوستان در سلول آمریکا است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری هزینه مقاومت خیلی کمتر از سازش است.

آیت الله عاملی با تاکید بر اینکه بزرگترین افتخار پیامبر اکرم (ص) این است که با استفاده از اصول آرمانی یک خانواده واحد جهاتی تشکیل داده است، گفت: منشور جنگ پیامبر اکرم (ص) تدوین شده و از بسیج دانشجویی انتظار می‌رود نسبت به انتشار آن اقدام کند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار