مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: نیمه اول امسال از محل مجوز‌های مشاغل خانگی در استان هزار و ۱۰۲ نفر شغل ایجاد شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 12 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در نیمه نخست امسال در استان پرداخت شد.

وی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۷۶ طرح مشاغل خانگی برای دریافت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد به ۲۰ طرح اشتغال خانگی تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی تعداد مجوز‌های صادرشده مشاغل خانگی در نیمه نخست امسال در بخش‌های مستقل، پشتیبانی حقیقی و پشتیبانی حقوقی هزار و ۴۹ مورد اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین تعداد مجوز مربوط به مجوز‌های مستقل بود.

اشرفی تعداد اشتغال ایجاد شده در این مدت از محل مجوز‌های مشاغل خانگی را هزار و ۱۰۲ نفر عنوان کرد و افزود: این مجوز‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح‌های صندوق کارآفرینی امید و فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار