معاون استاندار ایلام ؛
معاون استاندار ایلام بیان داشت : امسال ۴۵۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند .
کد خبر: ۱۱۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ 16 October 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ناصر نجفی افزود : ما خود را خادم خانواده شهدا و ایثارگران می‌دانیم و در این راستا جلسات زیادی در زمینه برای رفع مشکلات مسکن، اشتغال، تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شده

وی گفت : در ایام اربعین ۳ میلیون و۷۰۰ هزار نفر یعنی ۵۲ درصد کل زوار عتبات عالیات از مرز مهران تردد کردند و با اهتمام و تلاش شبانه روزی دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، مدیران استانی و مردم در این دولت شاهد برگزاری کنگره باشکوه اربعین بودیم.

نجفی ادامه داد : امسال ۴۵۰۰ نفر از فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند و حتی با توجه به تخصص و تجربیات از ظرفیت این افراد در جایگاه‌های مدیریتی استفاده شده است.

وی مطرح کرد : در حوزه زیرساخت مسیر ایلام - مهران چهاربانده شد و دو تونل این مسیر زیر بار ترافیک رفت و در بحث آب و حوزه های دیگر خدمات زیاد انجام گرفته بود و پروژه‌هایی نظیر ۲۵ ایستگاه پمپاژ کشاورزی که در دولت‌های قبل انجام نگرفته بود.

معاون استاندار ایلام بیان داشت : آیین استقبال، تشییع و تدفین از پیکرهای معطر شهدا در استانداری، دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان بسیار باشکوه بود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار