مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امروز شاهد صدور مجوز 10 شهرک غیردولتی در استان اردبیل هستیم که از این حیث، در وضعیت بسیار مطلوبی در سطح کشور قرار داریم.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 16 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی بعدازظهر امروز در جریان بازدید از شهرک صنعتی غیردولتی حدید مبتکران، اظهار کرد: حمایت‌های لازم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی برای تاسیس و احداث شهرک‌های غیردولتی در استان در دستور کار قرار دارد و ایجاد شهرک‌های غیردولتی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد صدور مجوز ۱۰ شهرک غیردولتی در استان اردبیل هستیم که این شهرک‌ها همانند شهرک‌های دولتی، دارای معافیت مالیاتی ۷ تا ۱۳ ساله بوده و از مزایای یکسانی برخوردار هستند و مدیریت این شهرک‌ها کاملا در اختیار بخش خصوصی و خود سرمایه گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شهرک غیردولتی حدید مبتکران به عنوان نمونه بارز و موفق مجموعه تولیدی در استان، توانسته است با ترسیم افق توسعه خود تا سال ۱۴۰۵، گامی مهم و اساسی در تامین نیاز‌های کشور به ماشین آلات کامیون، لیفتراک و لودر بردارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی بازدیدی که امروز از این شهرک غیردولتی انجام شد، تلاش‌های مدیران این مجموعه تولیدی در توسعه صنعت استان قابل تقدیر و ستاش بود که در گام نخست، موفق به اشتغال‌زایی برای بیش از ۸۰۰ نفر از جوانان و تحصیل‌کرده‎گان منطقه شده‌اند.

علایی افزود: این واحد تولیدی در حال تکمیل فرآیند زنجیره تولید خود است که در صورت تکمیل و راه‌اندازی کامل آن، انتظار می‌رود تحقق برنامه‌های اشتغال ۵۰۰۰ نفری این سرمایه‌گذار دور از دسترس نباشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: حمایت از احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی، زمینه‌ساز رشد تولید و اشتغال است که با حمایت‌های لازم و قانونی تلاش می‌شود، مسیر احداث و توسعه این شهرک‌ها در استان افزایش یابد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار