مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی گفت: میزان درآمدهای مصوب استان برای امسال هزار ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است که از این میزان 900 میلیارد تومان در 6 ماهه اول سال وصول شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 16 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در حاشیه جلسه ستاد درآمد استان اظهارکرد: ستاد درآمد و تجهیز منابع استان به منظور رصد و پایش وصول درآمد‌های استان و بهبود مستمر روش‌های کسب درآمد‌های استانی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید از ظرفیت‌های قانونی به بهترین شکل برای تحقق درآمد‌های مصوب استان بهره بگیرند، عنوان کرد: میزان درآمد‌های مصوب استان برای سال جاری هزار ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان از درآمد‌های استان محقق شده است، بیان کرد: تا کنون ۵.۵ میلیارد تومان مازاد درآمد داشته ایم که رشد ۰.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سهم درآمد‌های عمومی استان مربوط به درآمد‌های مالیاتی است، تصریح کرد: لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی دارای ردیف درآمدی در قانون بودجه نسبت به برنامه ریزی‌های لازم جهت تحقق این تکلیف قانونی اقدام کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار