گلزنی بازیکن سابق تیم فوتبال نساجی به نساجی
تیم فوتبال نساجی مازندران نتوانست گل زودهنگام احسان قهاری را جبران کند تا مهدی رحمتی دومین شکست خانگی را در میان شعارهای هواداران در وطنی قائمشهر تجربه کند.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ 17 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نتیجه دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با برتری تیم اراکی به پایان رسید.  

 

فیلم صحنه گل آلومینیوم 

 

فیلم گل تیم فوتبال آلومینیوم مقابل تیم فوتبال نساجی توسط احسان قهاری

 

بر اساس این گزارش ، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید. 

شکست خانگی نساجی مقابل آلومینیوم اراک +فیلم صحنه گل آلومینیوم اراک  

در این دیدار که با قضاوت علی صفایی برگزار شد تیم فوتبال نساجی با ترکیب محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان ملکی، وحید محمدزاده، سید محمداحسان حسینی، حسین زامهران، صابر حردانی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، علاء عباس و محمدرضا آزادی و آلومینیوم با محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امید جهان کهن، مرتضی تبریزی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فر، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی به میدان رفتند.

با توجه به هوای سرد قائمشهر، بیشتر سکوهای این ورزشگاه خالی بود و همچنین عکاس‌های مازندرانی در اعتراض به عدم حضور در بازی آسیایی مقابل الهلال این بازی را تحریم کردند و تعداد کمی از آنها در ورزشگاه حضور داشتند. همچنین از سوی فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر این بازی در ورزشگاه حضور داشت.

با شروع بازی توپ بیشتر در اختیار بازیکنان آلومینیوم بود و در دقیقه ۳ با اشتباه صالح حردانی مدافع تیم نساجی، توپ به مهدی لیموچی رسید و او بلافاصله توپ را در اختیار احسان قهاری (بازیکن سابق نساجی) قرار داد و او با یک بغل پای دقیق توپ را به گوشه دروازه رشید مظاهری فرستاد و گل برتری را برای آلومینیوم به ثمر رساند. 

در دقیقه 88 شوت محمدرضا آزادی از روی یک ضربه ایستگاهی با فاصله بسیار کمی از کنار تیر عمودی دروازه راهی اوت شد.

 

فیلم شعار هواداران نساجی علیه رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی

 

فیلم شعار هواداران تیم فوتبال نساجی علیه رحمتی سرمربی تیم 

 

 

 

حاشیه بازی 

هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران در دقایق پایانی مسابقه و در شرایطی که شاگردان مهدی رحمتی عجولانه به دنبال گل تساوی هستند مدام علیه  سرمربی تیم‌شان شعار میدادند.

به دلیل شعارهایی که روی سکو علیه مهدی رحمتی سر داده می‌شود دوباره میان هواداران این تیم درگیری شکل گرفته است.

هواداران نساجی پس از سوت پایان مسابقه به تشویق تیم آلومینیوم اراک پرداختند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار