رییس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر مولفه های ۴ گانه انتخابات بویژه سلامت بیان داشت: عمل به قانون، رعایت اصل بی طرفی، پرهیز از سوگیری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، رویکرد ستاد انتخابات استان و مجریان انتخابات است و عقد اخوت با هیچ جریان، حزب و گروهی نداریم.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 18 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، ابوالفضل رفیعی، رییس ستاد انتخابات استان زنجان ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات با اعضای هیات‌های نظارت استان با تاکید بر مولفه‌های ۴ گانه انتخابات بویژه سلامت اظهار داشت: عمل به قانون، رعایت اصل بی‌طرفی، پرهیز از سوگیری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، رویکرد ستاد انتخابات استان و مجریان انتخابات است و عقد اخوت با هیچ جریان، حزب و گروهی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه انتخابات از جلوه‌های درخشان مردم سالاری دینی است، افزود: انتخابات از سویی تقویت کننده مردم سالاری دینی نیز است و همواره ارتقاء بخش جایگاه و اقتدار نظام در عرصه‌های بین المللی بوده است.

وی به تعامل و هم افزایی مطلوب بین هیات‌های اجرایی و نظارت اشاره کرد و گفت: تحقق چهار مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات، در گرو افزایش بیش از پیش تعاملات و همکاری مجریان و ناظران است.

رفیعی تاکید کرد: تعامل بین هیات‌های اجرایی و نظارت در استان در سطح مطلوبی قرار دارد و با نزدیک شدن به موعد انتخابات شاهد انسجام و هماهنگی بیشتری نیز خواهیم بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار