کد خبر: ۱۱۳۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵ 19 October 2023

به گزارش رسانه بسیج شرکت ملی حفاری ایران این مراسم در روز چهارشنبه (۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) با حضور سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سروان پاسدار مهدی علیمردانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران، جمعی از مدیران و روسای ستادی و همچنین جمع کثیری از کارکنان در نمازخانه ساختمان مرکزی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید مدافع حرم حاج نادر حمید برگزار گردید.

در این مراسم معنوی سردار حاجتی از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران به عنوان جهادگران اقتصادی یاد کرد و کار حفارمردان را از سخت ترین مشاغل کشور برشمرد.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل در برابر مردم بی دفاع نوارغزه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که این رژیم روز به روز به اضمحلال و نابودی نزدیک‌تر شده است اظهار کرد: جنایت بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌پناهان و دردمندان بیمارستان المعمدانی و قتل‌عام بیش از یک هزار نفر در آن بیمارستان، مسیر افول خود را هموارتر نمود و به نابودی نزدیکتر شده است.

در پایان کارکنان خدوم شرکت ملی حفاری ایران شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در حمایت از مردم بی پناه غزه سر دادند تا بار دیگر خشم خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دهند.


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار