مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و دعا و استعانت از درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیو سیرت وکودک‌کش صهیونیستی امشب در مساجد محوری خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 19 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با انتشار اطلاعیه از مردم همیشه در صحنه استان خواست در مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و دعا و استعانت از درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیو سیرت وکودک‌کش صهیونیستی که امشب در مساجد محوری خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود شرکت کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتَحسبنََ الّذینَ قُتلوا فی سبیلِ اللهِ امواتا بَل احیاءٌ عِندَ ربِّهم یُرزَقون

شهادت مظلومانه مردم غزه به دست سفاکان رژیم غاصب صهیونیستی دل‌ها را به درد آورده و اوج درنده خویی این تروریست‌های جنایتکار را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

قتل عام زنان و کودکان بی دفاع و هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مناطق مسکونی، غزه را به آزمایشگاه سلاح‌های اهدایی آمریکای مستکبر تبدیل کرده که یقینا خون‌های پاک این مظلومان، گریبان صهیونیست‌ها و اربابان دیو صفت آن‌ها را خواهد گرفت.

ضمن تقدیر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان بخاطر حضور در صحنه‌های دفاع از ملت مظلوم و غیرتمند فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل غاصب مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و دعا و استعانت از درگاه خداوند متعال برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیو سیرت وکودک کش صهیونیستی امشب در مساجد محوری استان برگزار خواهد شد.

انشاءالله به برکت دعای مؤمنین طومار ننگین صهیونیست‌های وحشی در هم پیچیده خواهد شد و مرگ قطعی اسرائیل فراخواهد رسید

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار