مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از برگزاری دهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» ویژه برادران اعضای کانون‌های مساجد استان خبر داد
کد خبر: ۱۱۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 17 October 2015
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از برگزاری دهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» ویژه برادران اعضای کانون‌های مساجد استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش بالای 18 تا 30 سال و زیر 8 تا 15 سال در رشته‌های حفظ، قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان، تصحیح قرائت اذکار نماز و مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در تاریخ 8 آبان سال جاری با حضور اعضای هیئت ‌داوران شامل «علی آرمون‌پور»، «علی خانی»، «یاسر و یاسین رجبی» برگزار و هم‌ زمان نیز مسابقات تفسیر نهج‌البلاغه نیز برگزار می‌شود.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یادآور شد: رشته تفسیر ویژه امامان جماعت که دو مرحله استانی و کشوری شامل آزمون کتبی از جزء سیزدهم تا جزء شانزدهم قران کریم کتاب تفسیر همراه، جلد اول کتاب قاموس قرآن برگزار می‌شود.

 چراغی‌پور، بیان کرد: این مسابقات در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری این استان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

 وی، توجه به اهمیت توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی در سطح مساجد، ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی در مساجد، استفاده از ظرفیت‌های دینی نوجوانان و جوانان در مساجد و تقدیر از فعالان فرهنگی و هنری مساجد و تشویق و ترغیب جوانان مسجد به فعالیت‌های دینی و قرآنی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری نیز مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز برگزار می‌شود.

 گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با کانون‌های مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی و دبیرخانه کانون‌های مساجد ایلام واقع در خیابان پیروزی مراجعه کنند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Russian Federation
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
سلام
اوردن نام رشته ی حفظ در اولین رشته ها حکایت از اهمیت بالای اون داره
یکی متسابقین قوی در این رشته رو داشتیم ک میتونست برای استان مقام بیاره ک ب دلیل تبعیض با اعزامش ب مسابقات کشوری خودداری کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار