آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع کارکنان شهرداری اهواز پیروزی‌های جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس را نتیجه و برکت راهپیمایی مسلمین در مراسم اربعین حسینی دانست.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹ 21 October 2023
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز آیت الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان معمدانی گفت: با توجه به اعلام عزای عمومی در کشور پیام شما در این جمع همراهی ملت ایران در کنار مردم فلسطین است.

وی ضمن تشکر از گردهمایی کارکنان شهرداری به همت شهردار اهواز و حضور اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و با یادآوری اولویت داشتن آزادی قدس شریف پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در برنامه‌های امام راحل (ره) ادامه داد: امام امت که احیاگر اسلام ناب محمدی بود و مرزهای جغرافیایی را مانع انجام تکلیف نمی‌دانست، رسماً اعلام فرمودند اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از بیخ و بن کنده شود.

آیت‌الله حیدری جنایات صورت گرفته توسط رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه به ویژه زنان و کودکان فلسطینی را مبین نظر امام مبنی بر غده سرطانی بودن آن رژیم دانست و عنوان داشت: بر همین اساس لازم است مردم جهان دست به دست هم دهند و در یک اقدام اساسی و تاریخی این غده سرطانی را از بین ببرند.

این مقام مسئول در مورد دیگر پیشگویی‌های امام راحل ابراز داشت: در سال ۶۱ که رژیم صهیونیستی لبنان را اشغال کرده بود و جمعی از فرماندهان راهی مبارزه با آن رژیم شده بودند، امام در پیام معروفی فرمودند، راه قدس از کربلا می‌گذرد و فقط به برکت کربلا و امام حسین می‌شود قدس را آزاد کرد.

آیت الله حیدری در بخش دیگری از سخنان خود در جمع کارکنان شهرداری اهواز به همایشی تحت عنوان نداء الاقصی که در ایام اربعین حسینی در کربلا برگزار شد اشاره و اظهار داشت: ۲۰۰ شخصیت برجسته مسلمان و غیر مسلمان از ۶۵ کشور تحت عنوان امام حسین و برای آزادی قدس شریف جمع شده بودند. از جمله نوه گاندی رهبر آزادی بخش هندوستان و فرزند ماندلا رهبر آزادی بخش آفریقای جنوبی.

وی در خصوص این همایش توضیح داد: فرزند ماندلا و نوه گاندی صراحتاً گفتند بر اساس مکتب امام حسین توانستیم به موفقیت برسیم و هندوستان را از شر انگلستان و آفریقای جنوبی را از شر استکبار جهانی نجات دهیم.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در دو دهه گذشته دنیا شاهد دو پدیده مبارک بوده است، افزود: پدیده اول تحت عنوان زیارت امام حسین در اربعین میلیون‌ها نفر را هر ساله در عراق جمع می‌کند تا پیام و فرهنگ رهایی بخش حسینی را به همه انسان‌های کره زمین مخابره کند و پدیده دوم پیروزی‌های چشمگیر جبهه مقاومت، از پیروزی‌های حزب الله لبنان تا جنگ سی و سه روزه و مقاومت غزه است که با تلاش‌های خستگی ناپذیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نتیجه رسید.

وی راهپیمایی میلیونی حسینی را زمینه ساز پیروزی‌های اخیر دانست و اعلام داشت: علت پیروزی‌ها اعتقاد قلبی فرماندهان و سربازان به مکتب انقلابی امام حسین (علیه‌السلام) و از طرف دیگر این راهپیمایی عظیم میلیونی به فرموده مقام معظم رهبری مصداق بارز قوه‌ای است که در قرآن جهت رویارویی با ظالمین و ستمگران از آن یاد شده است.

آیت الله حیدری راهپیمایی میلیونی اربعین را مایه وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: به برکت امام حسین آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال افول هستند.

این مقام مسئول با اشاره به تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی و سابقه اشغالگری انگلستان به صحبت‌های سردمداران آن رژیم اشاره و افزود: اعتراف می‌کنند که معلوم نیست هشتادمین سال تشکیل کشور جعلی خود را جشن بگیرند.

آیت الله حیدری در پایان به دولت‌های سازشگر با رژیم صهیونیستی اشاره و گفت: قضیه اخیر و محکوم و محکومیت‌های گسترده از سوی ملت‌ها نشان داد راه ملت‌ها از دولت‌های سازش کارشان کاملاً جداست و در این زمینه ملت انقلابی ایران الگویست برای سایر ملت‌های آزاده و انشاالله با همین روحیه و طرفداری جبهه مقاومت فلسطین پیروز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار