ستارگان هالیوود در این نامه گفتند: " نمی خواهیم داستان سکوت خود را برای نسل‌های آینده تعریف کنیم؛ اینکه دست بسته ماندیم و کاری انجام ندادیم. همانطور که مارتین گریفیت هماهنگ‌کننده امداد اضطراری سازمان ملل گفت: "تاریخ نظاره گر است".
کد خبر: ۱۱۳۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰ 22 October 2023

 ستارگان هالیوود از جو بایدن خواستند برای آتش بس در اسرائیل و غزه اعمال فشار کند.

دهها بازیگر و هنرمند هالیوود از جمله جان استوارت کمدین و واکین فینیکس بازیگر برنده اسکار، در نامه ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از او خواستند برای آتش بس در اسرائیل و غزه تلاش کند.

این سلبریتی‌ها خطاب به جو بایدن نوشتند: "ما از دولت شما و همه رهبران جهان می‌خواهیم به همه جان‌ها در سرزمین مقدس احترام بگذارند و بدون تأخیر خواستار آتش‌بس و تسهیل آن - پایان بمباران غزه و آزادی امن گروگان‌ها شوند".

واکین فینیکس بازیگر امریکایی

آنها در این نامه گفتند: " نمی خواهیم داستان سکوت خود را برای نسل‌های آینده تعریف کنیم؛ اینکه دست بسته ماندیم و کاری انجام ندادیم. همانطور که مارتین گریفیت هماهنگ‌کننده امداد اضطراری سازمان ملل گفت: "تاریخ نظاره گر است".
نزدیک به 60 امضاکننده نامه شامل سوزان ساراندون، کریستن استوارت، کوئینتا برانسون، رامی یوسف، ریز احمد، ماهرشالا علی و دیگر چهره ها بودند.

در این نامه آمده است: "باید اجازه داده شود کمک‌های بشردوستانه برای آنها (ساکنان غزه) برسد".
از زمان حمله حماس به اسرائیل با 1400 کشته، ارتش اسرائیل حملات علیه غزه را آغاز کرد و تاکنون ادامه دارد. تاکنون بیش از 4 هزار نفر در حملات اسرائیل به غزه قربانی شدند.

امروز شنبه برای نخستین بار از زمان آغاز حملات اسرائیل، گذرگاه مرز و غزه ( رفح) برای عبور تعداد اندکی از کامیون های کمک باز شد./ح

 

رویترز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار