مسئول منطقه یک فدراسیون هندبال ایران از تقسیم بندی ایران به هفت منطقه هندبال برای توسعه این رشته ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران قاسم شعبانی در حاشیه مراسم اختتامیه بازی‌های نونهالان منطقه یک کشور، درگفتگو با خبرنگار بابیان اینکه منطقه یک هندبال کشور از پنج استان کشور تشکیل می‌شود، بیان داشت: طبق سیاست فدراسیون هندبال، ایران به هفت منطقه هندبال تقسیم‌شده و فعالیت‌های این مناطق زیر نظر مسئولین این مناطق است.
وی تصریح کرد: خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، مازندران و گلستان جزو استان‌هایی هستند که فعالیتشان تحت نظر منطقه یک فدراسیون هندبال است.
مسئول منطقه یک فدراسیون هندبال ایران با اشاره به اینکه اولین دوره مسابقات مناطق را برگزار کردیم، عنوان کرد: مسابقات نونهالان زیر ۱۶ سال منطقه یک کشور به میزبانی هیئت هندبال استان مازندران در ساری برگزارشده است.
شعبانی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار، رستوران‌های زنجیره‌ای حاج حسن ساری، هیئت هندبال گرگان، منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج مشهد حضور داشتند که دو استان خراسان جنوبی و شمالی به این رقابت‌ها تیم اعزام نکردند که باید از سوی فدراسیون موردبررسی قرار گیرد.
وی بابیان اینکه این مسابقات در سطح بالایی برگزارشده است، گفت: نماینده سبزوار در این رقابت‌های عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم رستوران‌های زنجیره‌ای حاج حسن ساری به مقام دوم رسید و تیم ثامن‌الحجج مشهد توانست مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کند.
مسئول منطقه یک فدراسیون هندبال ایران با اعلام اینکه از هر منطقه دو تیم به مسابقات قهرمانی هندبال کشور راه پیدا می‌کنند، گفت: نماینده مشهد و نماینده مازندران در این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور که در دهه اول آذرماه سال جاری برگزار می‌شود راه پیدا کردند.
شعبانی در پایان گفت: نونهالان پایه هندبال کشورمان هستند باید موردتوجه قرار بگیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار