احمد امیرآبادی فراهانی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد از حوزه انتخابیه استان قم ثبت‌نام کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ 24 October 2023

ورود رسمی امیرآبادی به انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد از حوزه انتخابیه استان قم ثبت‌نام کرد.

امیرآبادی فراهانی که هم‌اکنون نمایندگی مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد از معدود نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی است که سه دوره متوالی با رأی قاطع مردم انقلابی این استان مقدس، وارد بالاترین مرکز قانون‌گذاری کشور شده است.

وی با کسب تجربه‌ های گوناگون در دوران حضور دوازده‌ساله خود در مجلس، امروز به عنوان یکی از نمایندگان شاخص و تاثیرگذار شناخته می‌شود و با حضور پررنگ در هیئت‌رئیسه مجلس و کمیسیون‌های مختلف، منشاء تصویب قوانینی مهم و مؤثری در کشور بوده است.

نقش‌آفرینی امیرآبادی در تصویب قوانین و پیگیری مصوبات مجلس در حوزه انتخابیه استان قم برگ درخشان دیگری در کارنامه فعالیت‌ های شبانه‌روزی این ‌نماینده پرتلاش و مردمی است که بر زحمات چندین ساله و پیگیرانه ایشان در کسوت خادمی مردم گواهی می‌دهد.

دیدارهای چهره به چهره با مردم در روزهای جمعه در طول ۱۲ سال گذشته و رسیدگی به مشکلات کوچک و بزرگ مردم قم به خصوص مناطق محروم از دیگر ویژگی‌های این نماینده مجلس است که چون برگ زرینی در تاریخ ادوار نمایندگان قم به یادگار خواهد ماند.

امیرآبادی که ریاست فراکسیون ایثارگران مجلس را بر عهده دارد و پیگیری‌های ایشان منشأ خیرات و برکات و جامعه بزرگ ایثارگری کشور بوده است با وجود دعوت از سوی آیت‌الله رئیسی برای حضور در دولت، خادمی مردم در کسوت نمایندگی مجلس را ترجیح داد آن را فرصت مغتنمی برای خدمت به تک‌تک افراد جامعه دانست و این‌گونه وفاداری خود را استان کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ثابت کرد.

امیرآبادی که از یادگاران دوران دفاع مقدس است با وجود درصد بالای جانبازی و مشکلات جسمی، هیچ‌گاه از وظایف نمایندگی خود کوتاهی نکرد و با حضور مداوم در میان مردم و پیگیری و رسیدگی به مشکلات مردم و با راه‌اندازی دو دفتر در مناطق آذر و پردیسان، اجازه نداد خلأ عدم حضور دیگر نماینده قم احساس شود.

ورود رسمی امیرآبادی به انتخابات مجلس دوازدهم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار