نشست تخصصی بررسی مسائل مرتبط با فاوا شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با حضور مدیرعامل این شرکت و رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دوشنبه 1 آبان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 24 October 2023

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیر عامل این شرکت با تاکید بر اینکه زیرساخت های قدرتمند فناوری اطلاعات و ارتباطات در پایداری تولید نقشی کلیدی را ایفا می کنند، گفت: تبادل اطلاعات و ارتباطات از هر نوع یک بخش ناگسستنی در صنعت نفت به ویژه عملیات تولید است و نقش تعیین کننده آن باید از طریق فناوری های روزآمد تقویت شود.

مهندس قباد ناصری افزود: در حال حاضر، تقویت سیگنال های مخابراتی در تاسیسات فرایندی را می توان به عنوان یک الزام در دستورکار قرار داد تا بتوان از اطلاع رسانی به هنگام اطمینان حاصل کرد؛ زیرساخت های موجود در نوع خود کارآمد هستند اما توسعه، مستلزم به روزرسانی کلیه بخشها می باشد.

وی خاطرنشان کرد که با همفکری و تبادل ایده ها و تجارب در نشست های اینچنینی، نیازها شناسایی شده و تصمیم گیری در خصوص اولویت بخشی به طرح های بهینه سازی زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) تسهیل می گردد.

مهندس عباس رضایی، رئیس فاوا شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز از تلاش ها برای رفع نیازهای فناورانه شرکت های بهره بردار در راستای حصول اطمینان از راهبری بهینه تولید خبر داد و گفت: موفق شدیم داشبوردهای مدیریتی را به عنوان یک پلتفرم مطمئن و مدرن برای پایش و تبادل اطلاعات مرتبط با تولید در اختیار مدیران سازمان قرار دهیم که اقدامی مهم از لحاظ بکارگیری  بستر وب به شمار می آید.

در ادامه سامانه کنترل پروژه (PMIS)، سامانه حقوق و دستمزد و اپلیکیشن تلفن همراه برای رزرو غذای باشگاه ها به حاضران در جلسه معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار