با همکاری و مشارکت کمیته امداد و سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳دستگاه یخچال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 25 October 2023

مراسم اهداء ۱۳ دستگاه یخچال اهدایی خیران، به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل کمیته امداد، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان، مدیرکل هواشناسی استان و فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد استان برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری، در این مراسم گفت: در حال حاضر ۴۸ هزار خانوار از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند که در سرفصل‌های مختلف در طول سال به آن‌ها خدمت رسانی می‌شود.
وی با اشاره به منابع محدود کمیته امداد و حجم زیاد نیازمندی‌های افراد تحت حمایت، افزود: یکی از برنامه‌های اصلی کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان است.
مبشری تصریح کرد: در این خصوص با هم افزایی بسیج ادارات و کمک‌های خیران، خدمات ارزشمندی از جمله خدمات عمرانی و احداث مسکن، اهداء جهیزیه، کمک‌های موردی برای محرومان و اقشار نیازمندان انجام گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین زمینه تاکنون بیش از ۱۰۰ دستگاه یخچال در دومرحله قبل، بین خانواده‌های مددجویان توزیع شده است و در مرحله سوم نیز ۱۳ دستگاه یخچال در قالب طرح شهید رجایی، با همکاری و مشارکت کمیته امداد و سازمان بسیج ادارات تهیه و به خانواده‌های مددجویان نیازمند فاقد یخچال اهداء شد.
مبشری اظهار کرد: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم با مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد، یاریگر خانواده‌های نیازمند باشند.
وی درخصوص طرح شهید رجایی گفت: در راستای اجرای این طرح با همکاری خیران نیکوکار و پایگاه‌های مقاومت و بسیج ادارات، کالا‌های ضروری مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تهیه و بین آنان توزیع می‌شود و اقلام جمع آوری شده در هر شهرستان به خانواده‌های نیازمند همان شهرستان اهداء می‌شود.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار