فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رفع فقر و محرومیت از جامعه وظیفه انقلابی ما است و مردم‌داری و مردم‌یاری در اولویت مجموعه سپاه است.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 25 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل امروز در مراسم توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق کم‌برخوردار اردبیل با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران و اقشار بسیج در امر خدمت‌رسانی به آحاد مردم به ویژه مناطق کم برخوردار اظهار کرد: رفع فقر و محرومیت از جامعه وظیفه انقلابی ما است.

وی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و وصیت‌نامه امام‌خمینی (ره) درخصوص محرومیت‌زدایی از جامعه اشاره کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و بسیج مردم‌یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی را اولویت امور خود قرا داده‌اند تا با خدمت به مردم رضایت الهی را کسب کنند.

عدالت محوری یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از عدالت‌محوری به‌عنوان یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: این مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید شده است.

وی گفت: مجموعه سپاه و بسیج در کنار دولت تلاش دارد تا با رفع محرومیت‌ها در همه عرصه‌های عمرانی، اقتصادی و سازندگی زمینه‌های پیشرفت و تعالی در کشور را فراهم کند.

سردار محمدی‌اصل در ادامه سخنان خود به توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت‌های مختلف در مناطق کم‌برخوردار اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج با همت خیرین و نیکوکاران تاکنون در کنار محرومین مناطق کم‌برخوردار بوده و توانسته در زمینه‌های معیشتی و مسکن اقدامات مهم و اساسی انجام دهد.

وی فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان و ساده را از مأموریت‌های معنوی سپاه پاسداران و اقشار بسیج نام برد و گفت: در این زمینه تعاون و همکاری مجموعه‌های انقلابی شایسته تقدیر است.

توزیع ۱۰۵۰ سری جهیزیه در سال گذشته

فرمانده سپاه استان اردبیل به خدمات سپاه در امر جهیزیه اشاره کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و بسیج در شش ماه نخست امسال ۲۵۰ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان در ۷۳ مرکز خدماتی در مرکز استان اردبیل و شهرستان‌ها توزیع می‌کند.

وی گفت: در سال‌های ۱۴۰۱ نیز سپاه پاسداران با کمک و تعاون مجموعه‌های انقلابی و خیرین ۱۰۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۳۵ میلیارد تومان جهیزیه بین نوعروسان مناطق کم‌برخوردار توزیع کرد که زمینه‌ساز ازدواج آسان بود.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار