امام جمعه موقت قزوین گفت: نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، آزادی قدس شریف و اخراج همیشگی آمریکا از خاورمیانه، هدف راهبردی جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰ 27 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجد النبی برگزار شد، صهیونیسم را عامل تمام تباهی و فساد‌ها دانست و افزود: افرادی که دغدغه مبارزه با فساد را دارند باید در خط مبارزه با صهیونیست‌ها قرار بگیرند.

وی افزود: خط درگیری‌های صورت گرفته میان مردم مظلوم فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی، همان تقابل اسلام ناب با استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت قزوین ضمن اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی جبهه مقاومت همراه کردن یهودیان در مقابله با صهیونیست‌ها است، گفت: چندی پیش نتانیاهو نخست وزیر رژیم منحوس اسرائیل گفته بود جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ با یهودیان است. این درحالی است که جبهه مقاومت به دنبال آزادی قدس شریف و ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام خضری راهبرد جمهوری اسلامی ایران را اخراج همیشگی آمریکا از منطقه خاورمیانه عنوان کرد و ادامه داد: ریشه بسیاری از شبهات که توسط دشمن ایجاد شده نتیجه عدم تبیین صحیح طرح‌های راهبردی امامین انقلاب در حوزه فلسطین است.

وی یادآور شد: سخن حکیمانه و تاریخی مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید یک گزاره خبری نیست بلکه برنامه و راهبرد جهان اسلام در موضوع فلسطین است.

امام جمعه موقت قزوین اذعان کرد: یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع فلسطین این است که فتح قدس باید به دست خود فلسطینیان اتفاق بیفتد و این موضوع، تلاش و عزم راسخ خود فلسطینیان را در کنار امت اسلام می‌طلبد.

حجت السلام خضری با اشاره به اتفاقات اخیر استان قزوین، بیان کرد: ملت فلسطین خطر بیرونی را احساس کرده و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، اما در جمهوری اسلامی، چون خطری احساس نمی‌کنیم از هم دور شده ایم.

وی ادامه داد: ما امروز نیازمند به ولایت عرضی هستیم، ولایت طولی بر عهده امام بوده و ولایت عرضی بر عهده مومنان است. خانواده با اخلاق و ولایت عرضی اداره می‌شود نه دادگاه، ما باید با ولایت عرضی در کنار هم بمانیم.

امام جمعه موقت قزوین ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری هنگام حکم تنفیذ ریاست جمهوری، اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی که رهبری نیز هنگام حکم تنفیذ ریاست جمهوری بر آن تاکید داشتند، حضور مردم در صحنه است. مردم باید تصمیم گیری، مشارکت و نظارت کنند و ما راه را باز کنیم تا مردم در عرصه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام خضری در پایان گفت: حضرت آقا فرمودند از مطالبه گران حمایت کنید، اما طبق ضوابط، این حرکت باید هدفمند باشد و از قوای سه گانه می‌خواهیم، حضور مردم را در همه عرصه بیشتر کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار