کد خبر: ۱۱۳۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 27 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سخنرانی نماز جمعه زرگر شهر بابل گفت: مازندران قطب و نگین کشاورزی کشور است و محصولات آن از ارزش اقتصادی زیادی برخوردار است و با همه مشکلات و سختی هایی که گریبانگیر کشاورزی است، به بنده اعتماد شد در این سکان قرار بگیرم و از همان روز اول همکاران بنده شبانه روز در خدمت رسانی به مردم هستند و در این راه ذره ای کوتاهی ندارند.

وی ادامه داد: جامعه کشاورزی با توجه به همه تلاش هایی که برای این بخش انجام شده اما همچنان خلاهایی وجود دارد که باید رفع شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تولید محصول کشاورزی در استان مازندران باید با کرامت باشد و شأن و بالندگی کشاورزی مازندران حفظ شود.

 مؤمنی خاطرنشان کرد: اگر قرار است صادرات نارنگی و مرکبات از استان مازندران صورت گیرد، اظهارنامه های صادراتی باید از استان مازندران باشد تا شأن محصولات کشاورزی استان حفظ شود.

 مؤمنی بیان کرد: در حال حاضر صادرات نارنگی مازندران به کشورهای اوراسیا ۵ برابر افزایش یافته است و برنامه ریزی شده قیمت های مرکبات با قیمت منطقی به فروش برسد.

وی اضافه کرد: مهمترین مرجع قیمت، معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان است و باغداران باید توجه کنند محصولی که در باغ هایی که با رعایت موارد بهداشتی به ثمر رسیده است با قیمت کم فروخته نشود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: کشاورزان برنج هایی که در انبارها دارند به مباشرین با قیمت توافقی به فروش برسد.

 مؤمنی خاطرنشان کرد: زمین نعمت خداست و مرجع عزت است و با برنامه ریزی صحیح می توان اراضی کشاورزی را در استان حفظ کرد تا شاهد ویلاهای سر به فلک کشیده و تغییر کاربری های غیرمجاز نباشیم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار