معاون پژوهش ، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه خدمات درمانی مطلوب به فرهنگیان و خانواده‌های آنان اولویت کاری دولت مردمی ایران قوی است که در انعقاد قرار داد آموزش وپرورش با بیمه دانا مورد تاکید قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ 28 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به همت اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، نشست هم اندیشی مدیرکل، معاونان و روسای ادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق، با نماینده بیمه دانا، مدیر عامل پست بانک و نماینده مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: رضایتمندی جامعه بزرگ فرهنگیان و خانواده‌های آنان باید اولویت کاری مسئولان بیمه دانا و صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
ایمان سبحان نژاد ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات بیمه دانا به فرهنگیان، خواستار انعقاد قرارداد بیشتر با بیمارستانها، داروخانه‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌های مستقر در نقاط مختلف استان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به فرهنگیان وخانواده‌های آنان شد.
وی بر استمرار تشکیل جلسات بین آموزش و پرورش و بیمه دانا به منظور تقویت همکاری‌های دوجانبه برای بهبود و ارائه خدمات بیمه‌ای گسترده‌تر و مطلوب به این قشر تاکید کرد و گفت: هدف وزارت از تغییر بیمه معلم به بیمه دانا انجام عملکرد بهتر توام با سرعت، صحت و دقت در کار و همچنین افزایش پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد برای افزایش ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر برای کسب رضایتمتدی معلمان، خانواده‌های آنان است.
رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای و گسترش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا، از بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای ارائه بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان استان خبر داد و گفت:با ۷۰۰ مرکز درمانی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برای ارائه خدمات مطلوب انعقاد قرارداد شده است.
سیدمهدی صادقی، تعداد بیمه شدگان فرهنگی و خانواده‌های آنان در استان کهگیلویه وبویراحمد که از بیمه تکمیلی دانا برخوردار هستند، را ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود:این بیمه کمتر از ۲۵ روز هزینه‌های درمانی را به جامعه هدف خود پرداخت می‌کند.
وی از جلسه با روسای آموزش وپرورش شهرستان‌ها ومناطق برای حل مشکلات احتمالی خبر داد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای استفاده خواهیم کرد.
نماینده موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از رویکرد جدید این صندوق برای ارتقا وضعیت معیشتی فرهنگیان خبر داد و گفت:یکی از این رویکرد‌ها، بهره مالکانه بوده که به زودی بازنشستگان از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
منوچهر بهمنی خواستار افزایش سهم عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان از ۳ درصد به ۵ درصد شد.
وی با بیان اینکه تبیین اهداف و آگاهی بخشی از عملکرد صندوق موجب اعتماد سازی، جذب اعضا جدید، ایجاد دلگرمی برای دوران بازنشستگی و نگهداشت اعضا می‌شود خواستار افزایش ماهیانه حق عضویت، کاهش آمار اعضای انصرافی، جذب شاغلین غیر عضو و جذب فرهنگیان جدید الورود شد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: باید همگرایی، تعامل و تفاهم همکاری بین آموزش و پرورش، بیمه تکمیلی دانا و صندوق ذخیره فرهنگیان ایجاد شود تا بتوان به نحو مطلوب به جامعه بزرگ فرهنگیان و خانواده‌های آنان ارائه خدمت کرد.
علی سینایی با بیان اینکه اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش وپرورش استان تمام تلاش خود را برای خدمت به همکاران و جلب رضایتمندی آنان به کار خواهد گرفت ازکارشناسان تعاون شهرستان‌ها و مناطق خواست در نشست مدیران مدارس حضور یافته و نسبت به اطلاع رسانی تمامی برنامه‌های حوزه تعاون به ویژه در بحث بیمه‌ها وصندوق ذخیره اقدام کنند تا زمینه خدمت رسانی بهتر به فرهنگیان فراهم گردد.
در این نشست لوداب به علت عضویت ۱۰۰ درصدی کارکنان آن در صندوق ذخیره فرهنگیان، به عنوان منطقه برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار