جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیر عامل کشور ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این رزمایش گفت: هم افزایی، ارتباط نزدیک بین دستگاهها از جمله شرکت گاز استان، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نیروهای ویژه، آتش نشانی، هلال احمر و دیگر دستگاههای ذیربط در برگزاری این مانور کاملا مطلوب بود.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 28 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سید جمال الدین گوهری در حاشیه برگزاری مانور سطح یک شرکت گاز استان ایلام افزود: امکانات این رزمایش در حد مطلوب بود و دستگاههای ذیربط ارتباط نزدیک و موثری برای جلوگیری از حوادث احتمالی را دارند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود که شرکت گاز استان و دیگر دستگاههای خدمات رسان به صورت مستمر از اینگونه مانورها برگزار کنند تا نقاط ضعف و قوت در بحث پدافند غیر عامل شناسایی شود.

همچنین استاندار ایلام در این مراسم ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این رزمایش گفت: رعایت الزامات پدافند و برگزاری رزمایش‌های پدافند غیرعامل موجب ارتقا آمادگی ما در برابر تهدیدات می‌شود.

حسن بهرام نیا به رزمایش ترکیبی پدافند غیرعامل در ایستگاه CGS شرکت گاز ایلام اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات خوب صورت گرفته، مانور ترکیبی در این ایستگاه است که می‌تواند میزان آمادگی ما در این حوزه را افزایش دهد.

وی بر تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ پدافند غیر عامل در استان ایلام تأکید کرد و گفت: باید برای مقابله با دشمن خود را مجهز به تکنولوژی روز کنیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: دشمن جبهه استکبار با استفاده از پدافند غیرعامل برای نابودی کشور همه‌ تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت چه بسا بسیاری از وقوع اتفاقات در کشور با استفاده از  ظرفیت پدافند غیرعامل انجام شده است.

بهرام‌نیا بر رعایت همه‌ ملاحضات پدافند غیرعامل در تمامی پروژه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: باید در چهارچوب فناوری‌های روز به حوزه‌ پدافند توجه کنیم تا تاسیسات کشور در برابر تهدیدات دشمن مصون باشند و امنیت جانی مردم هم  تامین شود.

استاندار ایلام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل و تکمیل زیرساخت‌های این حوزه، گفت: مقام معظم رهبری توجه به  پدافند غیرعامل را بسیار مهم عنوان کردند که باید به‌صورت جهادی و با رویکرد بسیجی  وارد عمل شویم و کشور را بسیج کنیم که این تأکیدات معظم له برای همه‌ مدیران فصل‌الخطاب است.

بهرام نیا تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت الزامات پدافند غیرعامل باید نصب‌العین همه‌ مدیران باشد و انتظار می رود با دقت تمام زیرساخت های پدافند غیرعامل را تکمیل و بروز‌رسانی کنیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار