برادر شهید فهمیده گفت: اگر نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه به صورت زمینی حمله کنند، مقاومت اسلامی در این منطقه دست و پا بسته نیست و بی کار نخواهند نشست.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰ 29 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، مجید فهمیده برادر شهید حسین فهمیده بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان بسیجی پالایشگاه سوم پارس جنوبی با اشاره به جنگ غزه با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: بسیاری از صهیونیست‌ها همچنان پس از از آغاز عملیات طوفان الاقصی در بهت و حیرت هستند که چگونه در عرض چند ساعت ارتش به اصطلاح افسانه‌ای آن‌ها فرو پاشید و حصار‌های پولادین مرزی زیر پای نیرو‌های مقاومت فلسطین به خاک افتاد.

وی گفت: طی چند روزه گذشته که جنگ در مناطق اشغالی فلسطین جریان داشته، صهیونیست‌ها تلاش زیادی کردند تا برخی اتهامات مانند کودک‌کشی و بدرفتاری با اسرا را متوجه نیرو‌های مقاومت فلسطین کنند، اما چند روز پیش حماس در اقدامی بشردوستانه یک زن به همراه فرزند خردسالش را آزاد کرد که این زن تازه آزاد شده در یک شبکه تلویزیونی عبری‌زبان از رفتار انسانی نیرو‌های حماس تقدیر کرد و گفت: «آن‌ها با احترام به من لباس دادند و فرزندم را حمل کردند و در جایی امن مرا نگه داشتند.»

فهمیده تصریح کرد: اگر نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کنند، مقاومت اسلامی در این منطقه دست و پا بسته نیست و بی کار نخواهند نشست. نظامیان رژیم صهیونیستی در جنگ ۵۰ روزه و هم در نبرد ۲۲ روزه تلاش کردند از طریق زمینی و دریایی وارد غزه شوند، اما در تله‌های انفجاری و تونل‌ها گرفتار و بسیاری از نظامیان متجاوز کشته شدند.

این مراسم که به همت پایگاه بسیج امام حسین (ع) برگزار شد، کارکنان پالایشگاه سوم پارس جنوبی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
منبع/فارس

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار