کد خبر: ۱۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹ 17 October 2015

رییس هیئت تکواندو استان البرز از کسب عنوان نائب قهرمانی پسران نوجوان این استان در مسابقات کشوری خبرداد.

محمدنوذری در گفتگو با مهر اظهار کرد: تیم استان البرز در این مسابقات با کسب دو نشان طلا، یک نقره و سه برنز مقام دوم کشور را به دست آورد.

وی افزود: بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر با حضور۲۵۰ هوگوپوش در قالب ۳۰ تیم از ۲۹ استان کشور پنج شنبه و جمعه گذشته به میزبانی استان اردبیل و در سالن ۶۰۰۰ نفری رضازاده این شهر برگزار شد.

نوذری تصریح کرد: در اين دوره از رقابتها مازندران با ۵۸ امتیاز بر سكوي قهرمانی اين دوره از مسابقات ایستاد، تيم البرز با ۵۶ امتیاز عنوان نايب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تيم تهران با ۵۳ امتیازسوم شد.

رییس هیئت تکواندو استان البرز به مدال آوران البرز در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در این رقابتها آرش تبریزی و امیر علی پروینی مقام قهرمانی را تصاحب کردند، مصطفی معماری به مدال نقره دست یافت و مهدی چگینی، محمد آیین یگانه و متین رستمی در جایگاه سوم ایستادند.

نوذری با بیان اینکه این رقابت ها در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد گفت: فاصله اندک امتیازی تیم های اول تا سوم نیز موید این مطلب است.

وی با قدردانی از تلاش نمایندگان البرز در این رقابت ها گفت: نفرات اعزامی البرز تمام توان خود را به کار گرفتند تا همچون دوره قبل با کسب عنوان نخست به زادگاهشان بازگردند اما در نهایت در یک فاصله ناچیز به دومی قناعت کردند.

نوذری در پایان افزود: البرز همواره یکی از سکوهای برتر مسابقات کشوری را در سنین مختلف کسب می کند و به نوعی مدعی سنتی این ورزش در کشور محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار