مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به اهدای یک هزار و ۱۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، گفت: جهیزیه نوعروسان شامل پنج قلم کالای اساسی تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است که به طور کامل از تولیدات داخلی تامین شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 01 November 2023

تابناک خوزستان: جمال شیبه با اشاره به رزمایش استانی اهدای یک هزار و ۱۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش در سراسر خوزستان که امروز (۱۰ آبان ماه) با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جشن امروز، تبلور فرمایشات رهبر معظم اتقلاب در زمینه ترویج ازدواج، تحکیم خانواده و اجرای قانون جوانی جمعیت است.

وی با تقدیر از همه افراد و نهادهایی که در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند همراه بوده‌اند، افزود: ماموریت کمیته امداد امام(ره)، مدد به حیات و زندگی است و توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای تهیدستان با رعایت تکریم از وظایف اصلی این نهاد است.

شیبه با اشاره به انجام کارهای مشترک بزرگ مانند اشتغال و مسکن در قرارگاه محرومیت‌زدایی سازندگی، گفت: یکی از فرآیندهای توانمندسازی، ازدواج و تشکیل خانواده است. امروز با هم‌افزایی کمیته امداد، سپاه و بسیج یک هزار و ۱۵۹ سری جهیزیه در سراسر استان خوزستان با رعایت تکریم به زوج‌های تحت حمایت اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۶ هزار سری جهیزیه در خوزستان توزیع شد که به دلیل خرید از تولیدکنندگان داخلی، موجب رشد تولید نیز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: جهیزیه نوعروسان شامل پنج قلم کالای اساسی تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است به طور کامل از تولیدات داخلی تامین شده‌اند. هر سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد امام(ره)، خیران و بسیج سازندگی تامین شده و به نوعروسان نیازمند در سراسر استان خوزستان اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با مشارکت این دو نهاد، دو هزار کولر گازی در شهرستان‌های استان خوزستان به افراد نیازمند اهدا و برای آن‌ها نصب شده است.

شیبه بیان کرد: تلاش می‌شود با همکاری خیرین، سپاه پاسداران، بسیج و سایر سازمان‌های پر تلاش، امکانات رفاهی بیشتری برای ارائه به خانواده‌های محروم و نیازمند فراهم کنیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار