معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: توزیع شیر خشک با کد ملی نوزاد تا حد زیادی توانسته مشکلات این حوزه را کاهش دهد و در هفته های اخیر گزارشی مبنی بر کمبود شیرخشک دریافت نشده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 01 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، علی رحمانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به برخی گزارشات پیرامون نحوه توزیع شیر خشک در سطح استان، اظهار کرد: توزیع شیر خشک با کد ملی نوزاد تا حد زیادی توانسته مشکلات این حوزه را کاهش دهد و در هفته‌های اخیر گزارشی مبنی بر کمبود شیرخشک دریافت نشده است.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت نمایشگاه‌ها تعامل خوبی با یکدیگر دارند و بر این اساس نباید اجازه دهند نمایشگاه‌ها تا به فروشگاه تبدیل شوند و می‌بایست وظایف خود را انجام دهند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین رسالت و هدف نمایشگاه را آشنایی تولید کننده و مصرف کننده دانست و با بیان اینکه برخی از نمایشگاه‌ها به فروشگاه تبدیل شده اند، گفت: دو نوع خدمات داریم که یک نوع خدمات توسط تولید کنندگان معتبر ارائه می‌شود و دارای یک شبکه هستند. یک سری افراد نیز خدماتی ارائه می‌کنند که در آن شبکه نیستند و جزو اصناف هستند.

رحمانی خاطرنشان کرد: برای رصد گروه دوم شناسه و لباس‌های مخصوصی تدارک دیده شود تا بتوان قیمت‌ها را کنترل کرد و مدیریت لازم صورت بگیرد.

وی حداقل قیمت مرغ در استان قزوین را ۷۳ هزار تومان عنوان کرد و افزود: از اعضای اتحادیه مرغداران درخواست شده که بیش از پیش بر مساله نظارت در این بخش توجه داشته باشند.

این مسوول با اعلام اینکه مقرر شده تا نانوایی‌های آزادپز در سطح استان افزایش یابند، اذعان کرد: ۹۰ درصد آرد مورد نیاز استان قزوین از داخل استان تامین می‌شود و ۱۰ درصد نیز از استان البرز وارد می‌شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار