معاون مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام افزود : مانور مقابله با شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل به منظور ارتقای سطح آمادگی نیروهای شرکت کننده و ارزیابی تجهیزات موجود نیاز بکار رفته برای مهار آتش‌سوزی در انبارهای نفتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 02 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ چراغی پور بیان داشت : پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث احتمالی و مقابله با آن بسیار نیاز ضروری است که دستگاه‌های اجرایی برابر شرح وظایف آنها که در ماده ۱۴ قانون مدیریت بحران کشور به صراحت آمده است، موظف هستند در این راستا برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشند.

ایدوم مدیرشرکت فرآورده های نفتی منطقه ایلام  نیز بیان داشت : بر اساس برنامه ریزی و ابلاغ دستورالعمل های صادره از سوی اداره HSE مرکز، این مانورها به صورت سالیانه در مناطق مختلف کشور برگزار می شود و امسال نیز این شرکت مانور ذکر شده را در انبار نفت شهر ایلام برگزار کرد.

وی گفت :  هدف از برگزاری این مانور را ارتقای سطح آمادگی نیروهای شرکت و ارزیابی تجهیزات موجود در انبارهای نفت منطقه و سنجش توان نیروهای امداد و نجات استان در شرایط مواجهه با حوادث واقعی عنوان کرد.

ایدون مطرح کرد :افزایش هماهنگی و تعامل بین ارگانهای امدادی و همکار، استفاده از تجهیزات تخصصی، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ایجاد حس اعتماد به نفس در میان کارکنان شرکت از دیگر نتایج این مانور بود که به خوبی اجرا شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار