رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دهلران بیان داشت : ۶ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در راستای تامین بخشی از نیازهای درمانی در قالب فرانشیز نسخ درمانی و همچنین حمایت از بیماران صعب العلاج و بستر نشین در۶ ماه گذشته پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 04 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ باسره افزود : در ۶ ماه اول سال جاری در موارد مختلفی علاوه بر مستمری ماهیانه که در اختیار خانواده ها قرار می گیرد در موارد دیگر نیز نیازمندی های خانواده ها را احصا کرده و در حد توان با استفاده از ظرفیت خیرین و منابع دولتی در جهت رفع نیازهای آنها اقدام می کنیم.

وی بیان داشت :۱۴۴ قلم کالای ضروری به ارزش بیش از ۱۹ ملیارد ریال و ۲۶ جهزینه به نو عروسان شامل ۵ قلم کالای اساسی به ارزش ۶ میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت اهدا شد.

باسره ادامه داد : امسال متاسفانه به علت همراهی ضعیف بانک ها ۸۹ فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حوزه های کشاورزی، خدمات دامپروری و... پرداخت شده است و برنامه های دیگری نیز در دست اقدام داریم.

وی افزود :  تسهیلات قرض الحسنه  جهت رفع نیازهای تحصیلی، درمان خرید لوازم ضروری پرداخت شده که در این رابطه تاکنون ۲۵۲ فقره تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال در اختیار نیازمندان قرار گرفته است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار