کد خبر: ۱۱۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 02 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 04 11/08/1402 تقدیم حضور می گردد.
---------------------------------

تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در دانشگاه ها ( ورودي بهمن )
سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تسهیلات ویژه برای مشمولان پذرفته شده در دانشگاه ها در نیم سال دوم 1402 خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا کریم پور در تشریح این خبر، گفت: به منظور تسهیل در ادامه تحصیل مشمولان فارغ التحصيل پايه دوازدهم سال تحصیلی 1401که از طريق سازمان سنجش ويا مرکز آزمون دانشگاه آزاد در نيم سال دوم 1402(بهمن ماه)  مورد پذيرش دانشگاه ها قرار گرفته اند، شرایط ویژه ای برای آنان در نظر گرفته شده است .
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: این دسته از مشمولان غايب محسوب نشده و مي توانند بدون هيچ دغدغه اي نسبت به ثبت نام قطعي در دانشگاه اقدام کنند.
سرهنگ کریم پور خاطرنشان کرد: آن دسته ازمشمولان پذيرفته شده ورودي بهمن ماه1402 دانشگاه ها که داراي برگ آماده به خدمت هستند، مي بايست با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) و ارائه برگ قبولي صادرشده از سوي سازمان سنجش آموزش کشور و يا مرکز آزمون دانشگاه آزاد، نسبت به ثبت درخواست تمديد تاريخ اعزام به خدمت خود تا بهمن ماه سال جاري اقدام کنند .
وی همچنین اظهار داشت: ساير مشمولان که براي اعزام به خدمت اقدام نکرده اند ، مي توانند با ثبت درخواست معافيت تحصيلي و بدون نياز به ثبت درخواست ديگري از معافيت تحصيلي برخوردار شوند.
سرهنگ کريم پور عنوان داشت: مشمولاني که نسبت به ثبت معافيت تحصيلي و ثبت نام قطعي دردانشگاه اقدام نکرده اند، شامل تسهيلات فوق نشده  و غيبت آنان قابل توجيه نخواهد بود.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه گفت: مشمولان و خانواده هاي آنان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir و يا کانال سازمان در پيام رسان هاي داخلي(سروش،ايتا و روبيکا) به نشاني khabaresarbazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.
---------------------------------
الحاق 33 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان موتوری پلیس مازندران
سردار حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مازندران از الحاق 9 خودرو و 24 موتورسیکلت به ناوگان موتوری انتظامی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" صبح امروز در آیین الحاق ناوگان خودرویی و موتوری پلیس در ستاد فرماندهی انتظامی استان که با حضور فرماندهان ومسئولان انتظامی استان همراه بود، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات معاونت های طرح و برنامه و آماد و پشتیبانی استان در راستای پیگیری و جذب اعتبارات مورد نیاز برای تهیه وسایل نقلیه مورد نیاز ناوگان خودرویی و موتوری استان، از الحاق 33 دستگاه خودرو و موتورسیکلت جدید به این ناوگان خبر داد.
وی تصریح کرد: در این طرح برای نوسازی خودروی فرماندهان انتظامی شهرستان ها 9 خودرو تویوتا به انتظامی شهرستان ها اختصاص یافته و 14 دستگاه موتور سیکلت چهار چرخ ویژه ماموریت سواحل دریا به شهرستان های ساحلی اختصاص یافت.
فرمانده انتظامی استان مازندران، از اختصاص این خودرو ها تا پایان سال 1402 به کلیه شهرستان ها خبر داد و افزود: 10 دستگاه موتورسیکلت نیز برای تقویت ناوگان موتوری شهرستان های ساحلی به این شهرستان ها اختصاص داده شد .
سردار مفخمی با اشاره به اینکه برای تامین این تعداد خودرو و موتورسیکلت اعتبار زیادی صرف شده بر رعایت و نگهداشت این وسایل تاکید کرد و افزود: بی شک نگهداری و مراقبت از این وسایل نقش مهمی در افزایش میزان طول عمر وسیله نقلیه و کارایی آن در انجام ماموریت های انتظامی دارد .
سردار مفخمی همچنین از تحویل خودروهای فرسوده در این طرح خبر داد و افزود: در حوزه تامین سوخت وسایل نقلیه نیز هیچگونه دغدغه ای وجود ندارد و اقدامات لازم برای تامین سوخت خودروها اجرایی شده است .
---------------------------------
محدودیت های تردد در راهپیمایی روز دانش آموز
سرهنگ نصریالله بیگلری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اجرای محدودیت های تردد برای برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز (13 آبان ماه) در سطح استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصریالله بیگلری در تشریح این خبر،گفت: به منظور برگزاری مراسم راهپیمایی روز دانش آموز محدودیت های تردد در معابر شهری سطح استان به اجرا در خواهد آمد .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: به همین منظور در شهرستان ساری از زمان شروع مراسم تا زمان گذر راهپیمایان که زمان آن توسط ستاد برگزاری مراسم 13 آبان اعلام خواهد شد از تقاطع ابن شهر آشوب ، از میدان شهید قاسمی تا ابن شهر آشوب تردد وسایط نقلیه ممنوع است .
سرهنگ بیگلری، افزود: در مسیر خیابان شیخ طبرسی از میدان امام حسین به تقاطع ابن شهر آشوب و بالعکس تا پایان مراسم تردد وسایط نقلیه ممنوع می باشد .
وی از ممنوعیت تردد وسایط نقلیه از خیابان مازیار به سمت خیابان خاقانی تا پایان مراسم خبر داد و بیان داشت: از زمان شروع تا پایان مراسم رانندگانی که از مسیر بلوار ارتش و خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین(ع) قصد تردد داشته باشند به سمت خیابان فرهنگ هدایت خواهند شد .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان های استان نیز ممنوعیت های تردد برابر با برنامه ریزی های انجام شده توسط اعضای شورای ترافیک آن شهرستان ها به اجرا در خواهد آمد .
---------------------------------
دستبندپلیس ساری بردستان سارق اماکن خصوصی
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار