به مناسبت هفته پدافند غيرعامل؛
به مناسبت هفته پدافند غيرعامل و در راستاي آشنايي بیشتر كاركنان با تهديدهای بالقوه غیر سخت و راهكارهاي مقابله با آن، مراسمی در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ 05 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، در اين مراسم معاون عملیات سپاه کربلا بکارگیری تدابیر لازم برای پيشگيري از تهدید دشمن را ضرورتي اجتناب ناپذير و از اصول اولیه پدافند غيرعامل ارزیابی کرد و افزود: پدافند غيرعامل تلاشي خردمندانه برای جلوگیری از به فعلیت رسیدن خطر بالقوه و یا کاهش میزان خسارات در صورت وقوع است که همه حوزه‌های زندگی را در بر می‌گیرد.

 

مراسم گرامیداشت هفته پدافند غيرعامل در نيروگاه نكا برگزار شد  

 

حسین خلیلی از آمادگی دائمی برای مقابله با انواع تهدیدها به عنوان پیام اصلی پدافند غیرعامل یاد کرد و گفت: دفاع در برابر تهدید دشمن بدون بکارگیری جنگ افزار و منصرف کردن دشمن از میل به حمله از اهداف پدافند غیرعامل است لذا به حکم عقل سلیم و در راستای حفظ بقاء تا زمانی که تهدید وجود دارد رعایت اصول آن الزامی است.

وی در ادامه حوزه فعالیت پدافند غیرعامل را گسترده توصیف کرد و افزود: جنگ دشمن با ما جنگی ترکیبی و همه جانبه است و لذا تهدید بالقوه دشمن در همه حوزه‌های نظامی، سایبری، زیستی، کالبدی، پرتوی، شیمیایی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و باید در همه عرصه ها مراقب باشیم و از توطئه دشمن غفلت نکنیم.

معاون عملیات سپاه کربلا سپس به توانمندی کشور در حوزه نظامی اشاره کرد و گفت: بدلیل پیشرفتهای شگرفی که در حوزه نظامی داشتیم بازدارندگی لازم ایجاد شده و دشمن جرأت حمله به ما را ندارد اما در حوزه فرهنگی جای کار زیادی وجود دارد تا بتوانیم خلاء موجود را پر و به مصونیت برسیم. 

در پایان، نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اهداء لوح سپاس به محمد داداشی مدیر گروه کامپیوتر و اطلاعات و اسناد شرکت از زحمات و خدمات وی در راستای تحقق برنامه‌های پدافند غیرعامل در نیروگاه شهیدسلیمی قدردانی نمود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار