مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با تأمین جهیزیه و اعطا وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار از ازدواج دوباره آن‌ها حمایت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹ 06 November 2023

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان و بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در یک مرحله توزیع شد.

وی در ادامه در خصوص ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد افزود: کمک هزینه و خدمات و بسته‌های معیشتی به این بانوان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: ودیعه مسکن، اجاره‌مسکن اعطا وام قرض الحسنه و حمایت‌های درمانی نیز شامل حال این بانوان تحت پوشش می‌شود.

طاهری خاطرنشان کرد: حمایت‌های فرهنگی دانش آموزی و دانشجویی فرزندان و اهدای لوازم ضروری همچنین خدمات عمرانی و مسکن به این بانوان ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: حمایت برای ازدواج دوباره به لحاظ تأمین جهیزیه، اعطا وام اشتغال در صورت ازدواج دوباره نیز به این زنان ارائه می‌شود.

طاهری عنوان کرد: مشاوره و کلاس‌های آموزشی و فرهنگی و حمایت‌های شغلی (وام‌های اشتغال به همسر) در راستای توانمند سازی خانوار به این بانوان ارائه می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار