تابناک هرمزگان_ مدیرکل کانون هرمزگان از آغاز مرحله کتابخانه ای جشنواره قصه گویی خبر داد و گفت: پس از ثبت نام علاقمندان به قصه گویی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون هرمزگان مرحله رقابتی کتابخانه ای بین قصه گویان از ۱۴ آبان ماه در مراکز کانون آغازشده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 06 November 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// پشتکوهی افزود: با هدف عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی در بین اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی ، رقابت های قصه گویان علاوه در مراکز کانون هرمزگان در فرهنگسراها و کانون های فرهنگی سطح شهرستان ها نیز برگزار می گردد.

وی از برگزاری اولین رقابت قصه گویان از مرکز فرهنگی هنری شماره دو بندرعباس واقع در پارک لاله خبرداد و گفت: مرحله کتابخانه ای بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی این مرکز با معرفی ۱۷ قصه گوی برتر در کانون فرهنگی تربیتی دانشمند وابسته به آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس به کار خود پایان داد.

در ادامه سیده حمیده حسینی مربی مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو بندرعباس تصریح کرد: این جشنواره با حضور مسئولین پرورشی ناحیه دو آموزش و پرورش، مسئول قرآن و عترت و نماز ناحیه دو آموزش و پرورش ،رابطین مساجد و کانون پرورش،مسئول کانون تربیتی شهید حسن دانشمند و اولیای تربیتی،وبیش از ۲۶ شرکت کننده آغاز شد و قصه گویان با هم رقابت کرده که با بازبینی قصه ها در نهایت ۱۷ اثر برتر به بخش پایانی کتابخانه ای معرفی شدند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دو گروه سنی «نوجوان» و «پدر و مادر» قصه های خود را در حضور داوران ارایه داده و آثار برتر به مرحله استانی ارسال شدند.

وی با بیان اینکه امسال جشنواره قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» و در چهار موضوع قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، قصه کارآفرینان، قصه نامداران(فردوسی تا سردار دلها) و قصه‌های آزاد برگزار می شود. اظهار داشت: شرکت کنندگان این مرکز در بخش های قصه های مذهبی، آیینی سنتی،قصه های آزاد و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت داشتند.

در پایان از برگزیدگان تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار