کد خبر: ۱۱۳۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 06 November 2023

کارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اندکارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اند

بگزارش خبرنگارتابناک گیلان

همایش کسب و کار روستایی شهرستان رودسر، با سخنرانی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر روستاییان و عشایر را یکی از خدمات شاخص و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: به دنبال تامین رفاه و معیشت و آینده قشر نجیب و مولد کشاورز، روستایی و عشایر هستیم به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
وی با بیان اینکه تا سال 84 حدود 10 میلیون خانوار روستایی و عشایر معادل 30 میلیون نفر از جمعیت کشور از هیچگونه بیمه ای برخوردار نبودند، تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سه خدمت بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت را پوشش می دهد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان با اشاره به پرداخت حق بیمه سالانه از 750 هزار تومان تا سه میلیون و 60 هزار تومان، عنوان کرد: دولت 70 درصد حق بیمه را پرداخت می کند.
شعبانی، حذف نابرابری ها، توانمندسازی روستاییانف جلوگیری از مهاجرت، رونق اقتصاد روستایی و حفظ کرامت کشاورزان و روستاییان و عشایر را از اهداف بیمه اجتماعی دانست و متذکر شد: کلیه روستاییان و عشایر و کشاورزان در بازه سنی 18 تا 50 سال در صورت عدم عضویت در سایر بیمه ها می توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی شوند، گفت: فعالان عرصه صنایع دستی و هنرهای سنتی نیز می توانند از مزایای این صندوق بهره ببرند.
وی با بیان اینکه دولت در حوادث طبیعی و غیر مترقبه تا بازسازی کامل کل حق بیمه سالانه را پرداخت خواهد کرد، متذکر شد: با دستور رئیس جمهور ستاد توسعه بیمه روستایی در استان ها تشکیل و سهمیه تکلیفی استان ها در صندوق بیمه اجتماعی ابلاغ شده است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان سهمیه استان در سال جاری را 14 هزار و 571 خانوار دانست و بیان کرد: جامعه هدف استان 407 هزار خانوار بوده که تاکنون 107 خانوار عضویت پیدا کرده و 6000 خانوار مستمری بگیر هستند.
وی جامعه هدف شهرستان رودسر را 35 هزار نفر دانست و تاکید کرد: 9000 نفر در شهرستان رودسر عضو صنوق بیمه اجتماعی هستند که 1000 نفر آنان مستمری دریافت می کنند.


محمد حیدری، فرماندار رودسر نیز موضوع کار و کارآفرینی را یک مقوله بسیار مهم دانست که با حیات جامعه بشری در ارتباط است و خاطرنشان کرد: هر جامعه ای که بخواهد به قوام و استحکام و پایداری و ماندگاری و مانایی دست پیدا کند، باید در آن جامعه کار به درستی انجام شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی حرف اول را در توسعه جامعه بشری می زند، تصریح کرد: اگرچه در عصر ماشین و ربات هستیم، اما تکنولوژی نمی تواند جایگزین انسان شود؛ در واقع ماشین ها نیز محصول ایده و عقیده و باورهای انسان هستند و انسان با دستیابی به حوزه های دانش و فرادانش موجبات پیشرفت ماشین آلات را فراهم می کند.

فرماندار رودسر، کارآفرینان را صاحب خلاقیت و ابتکار دانست که ایده های خود را به عمل تبدیل کرده اند و گفت: کارآفرینان به عنوان خالقان نوگرایی باید در مخاطب خود اعتماد و اطمینان ایجاد کنند تا جامعه پذیرش ایده آنان را داشته باشد.

حیدری با بیان اینکه تبلیغات حرف اول و آخر را در مدیریت ذهنی می زند، اظهار کرد: کارآفرینان باید خودتبلیغی کنند تا بتوانند کالای تولیدی خودشان را به فروش برسانند لذا مسئله بازاریابی مهم است و باید کالاهای تولید شده را در بازار عرضه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار