استاندار قم با بیان اینکه به طور جدی با مدیریت جهادی، قیمت‌ها را در استان کنترل خواهیم کرد، گفت: با کسانی که در سفره مردم و اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند مماشات نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ 08 November 2023

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که شامگاه سه شنبه در سالن امام جواد علیه السلام برگزار شد، گفت: متاسفانه افراد سودجو براساس عادت هر فصل روی یک محصول سرمایه‌گذاری کرده و با استفاده از راه‌های مختلف نسبت به مسئله ورود می‌کند و این اقدام باعث افزایش قیمت آن محصول می‌شود.

استاندار قم گفت: واقعیت این است که متاسفانه نظارت درستی در حوزه اصناف در کل کشور وجود ندارد لذا باید روند بازرسی سازمان تعزیرات از فروشگاه‌های مواد غذایی و میوه در سطح استان مستمر و جدی باشد.

وی عنوان کرد: با کسانی که در سفره مردم خلل ایجاد می‌کنند و قدرت خرید آن‌ها را کاهش می‌دهند، هیچ تعارفی نداریم.

آقامیری گفت: با اخلال گران در سفره مردم باید شدیدترین برخورد را داشته باشیم و سازمان تعزیرات طوری باید جریمه کند که بازدارنده باشد.

استاندار افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی از فردا تعداد اکیپ‌های نظارتی باید افزایش داشته باشد و به صورت ۲۴ ساعته در سطح استان قیمت‌ها را بازرسی کنند.

وی تاکید کرد: در راستای منافع مردم و حفظ سفره آن‌ها نه با متخلف تعارف داریم و نه با مدیرکل دستگاه مربوطه؛ ما در قبال وظیفه‌ای که داریم مسئول هستیم و مردم نباید معطل ما باشند.

آقامیری با اشاره به اینکه مردم قم بدانند که با مدیریت جهادی قیمت‌ها را کنترل خواهیم کرد؛ گفت: در حوزه کالا‌های تنظیم بازار با هیچ متخلفی مماشات نکرده و جهاد مدیریت قیمت کالا‌ها در استان قم حاکم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار