به گزارش تابناک مازندران، نهضت سراسری کمک مومنانه، توزیع ۲۶۰ سری جهیزیه بین نوعروسان به ارزش ۹ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، نهضت سراسری کمک مومنانه، توزیع ۲۶۰ سری جهیزیه بین نوعروسان به ارزش ۹ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان برگزار شد.

 

نهضت سراسری کمک مومنانه، توزیع ۲۶۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد مازندران  

در این مراسم که در اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران و با حضور آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استانی برگزار شد، مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: پایه و ستون برنامه‌ریزی راهبردی کمیته امداد ساختن خانه نیست، ساختن خانواده است.

میثم معافی با اشاره به اینکه نیاز مسکن در استان ۱۱۵۰۰ واحد است گفت: در افق سال ۱۴۱۲ یعنی ۱۰ سال آینده ۶۵۰۰۰ نفر در کمسیون‌های توانمندسازی کمیته امداد مازندران باید ازدواج کنند.

وی با بیان اینکه، در ۱۰ سال آینده، ۲۸ هزار فرزند ما برای ازدواج آماده می‌شوند گفت: هنر مدیران باید برنامه‌ریزی برای ۱۰ سال آینده باشد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با اراده و عزم مردم در کمک‌های مومنانه منتظر کارت دعوت نوعروسان برای تحویل جهیزیه هستیم.

معافی با اشاره به اینکه، مانور کمیته امداد اهدا جهیزیه است گفت: از ابتدای سال تاکنون با کمک سپاه و خَیِّرین، ۶۸۰ سری جهیزیه به ارزش ۸۰ میلیارد تومان به نوعروسان استان تقدیم شده است.

آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز با تشکر از کمیته امداد مازندران و تمامی خَیِّرین که دغدغه محرومان و نیازمندان را دارند بیان داشت: هیچ خدمتی بالاتر از خوشحال کردن خانواده‌های نیازمند و گرفتار نیست و هیچ پاداشی بهتر از دعای خِیرِ این عزیزان نمی‌باشد.

همچنین در این مراسم مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه، ارتباط بسیار خوبی در ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شکل گرفته است گفت: در ۶ ماه نخست امسال، ۲۵۰۰ سری جهیزیه به ۲ مجموعه کمیته امداد و بهزیستی تحویل شد و امیدواریم منشاء خِیر و بَرَکات برای نیازمندان باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار