معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه گفته می‌شود نگاه به مدیران کنترل کیفیت باید تغییر کند،گفت: در این راستا طرحی با عنوان اصلاح روند پرداخت دستمزدها که توسط انجمن کیفیت استان تهیه خواهد شد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و وظیفه ما این است که مشکلات صنفی این گروه را به حداقل ممکن برسانیم.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، حسین محمدی ظهر امروز در نشست مدیران کنترل کیفیت استان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و اصلی مورد تاکید در سیاست گذاری اقتصادی استان افزایش ارتقای بهره وری است، اظهار داشت: معتقدیم هر چقدر میزان بهره‌وری در واحد‌های تولیدی استان بهبود پیدا کند، خروجی آن ارتقای کیفیت محصولات تولیدی کالایی و خدماتی خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه استقرارچرخه بهره‌وری در یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی اقتصادی استان هست، اضافه کرد: بهره‌وری در تحلیل‌های اقتصادی تلفیقی از کارآیی و اثربخشی است، اما تعدادی از پروژه‌های اجرا شده در کشور، اثربخشی و کارآیی لازم را نداشته است و این بدان معناست که بهره وری لازم دراین پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه گذاری پایین است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از مولفه‌های مهم ارتقای بهره‌وری توسعه منابع انسانی کارآمد و توجه به نظام مدیریت منابع انسانی است، ادامه داد: این موضوع از موارد مورد توجه در سیاست‌های حمایتی استان است.
محمدی با بیان اینکه واحد‌های اقتصادی «دولتی و خصوصی» با مشکلات متفاوتی مواجه هستند، گفت: مشکلات ناشی از تحریم‌ها و موانع ایجاد شده بر سر راه تولید موجب شده از حاشیه سود تولیدکنندگان کاسته شود، بنابراین واحد‌های تولیدی موفقند که در ارتقای مهارت نیروی انسانی خود، ایجاد یک محیط آرام، حرفه‌ای و سالم و توام با آرامش روانی سرمایه‌گذاری کرده باشند و با توجه ویژه به این منبع تاثیرگذار از کاهش انگیزه نیروی کار که تاثیر مستقیمی در بهره‌وری دارد ممانعت به عمل آورد.
معاون استاندار زنجان اضافه کرد: ما به همه واحد‌های اقتصادی استان ابلاغ کرده‌ایم که در صورت ارائه برنامه ارتقای بهره‌وری، از حمایت‌های استانی بهره‌مند خواهند شد و یکی از مولفه‌های عملیاتی آن توجه به نیروی انسانی فعال در آن واحد خواهد بود.

وی افزود: موضوع کیفیت صرفا منحصر به تولید و واحد‌های اقتصادی نیست، بلکه این مهم در تمامی بخش‌های زندگی شهروندان نمود می‌یابد.
محمدی با بیان اینکه گفته می‌شود نگاه به مدیران کنترل کیفیت باید تغییر کند، ادامه داد: در این راستا طرحی با عنوان اصلاح روند پرداخت دستمزد‌ها که توسط انجمن کیفیت استان تهیه خواهد شد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و وظیفه ما این است که مشکلات صنفی این گروه را به حداقل ممکن برسانیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار