فرماندار شهرستان تفرش گفت: بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان به پایان رسید و ۸۵ نفر تایید صلاحبت شدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 11 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، جواد اتابکی افزود:۹۷ نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد صلاحیت ۸۵ نفر از داوطلبان در هیأت اجرایی تأیید شدند.

وی بیان کرد: صلاحیت ۳ نفر از داوطلبان تأیید صلاحیت نشدند و ۹ نفر هم احراز نشدند.

فرماندار شهرستان تفرش گفت: عدم احراز صلاحیت‌ها یا عدم تأیید به دلایلی همچون نقص بارگذاری مدارک در سامانه، مدرک تحصیلی و یا وجود سوابقی در استعلامات از مراجع ذیصلاح بوده است.

اتابکی افزود: نتایج به داوطلبانی که عدم احراز یا عدم تأیید شده‌اند، به صورت محرمانه اعلام می‌شود و داوطلبین تأیید صلاحیت شده نیز با کد رهگیری می‌توانند نتایج را پیگیری کنند.
وی تاکید کرد::افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده یا ردصلاحیت شده‌اند می‌توانند مراتب اعتراض خود را به هیأت‌های محترم نظارت اعلام کنند.

رئیس هیأت اجرایی شهرستان تفرش گفت: داوطلبین باید ثبت اعتراض خود برای رسیدگی در هیأت نظارت استان، به صورت مجازی و تنها از طریق نشانی الکترونیکی، قسمت "میز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب) " ستاد انتخابات کشور، از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه و از ساعت ۸ تا ۱۸ امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار