رئیس امور قراردادهای شرکت پالایش گاز ایلام از فروش بیش از ۴۵ هزار تن گوگرد در ۶ ماهه اول سال جاری در این پالایشگاه خبر داد و گفت: فروش این محصول تنها از طریق عرضه در بورس کالا انجام می شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 13 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا شیرخانی روز دوشنبه در گفت وگویی با اشاره به اینکه عمده خریداران گوگرد پالایشگاه گاز ایلام، تولید کنندگان اسید، کود و واحدهای پتروشیمی مستقر در غرب کشور هستند، اظهار کرد: عرضه محصول از طریق بورس کالا منجر به شفاف سازی روند معامله و کشف قیمت به شیوه رقابت بین خریداران می شود.

وی با اشاره به اینکه گوگرد تولیدی این پالایشگاه یکی از خالص ترین گوگردهای کشور است، افزود: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و بی اثر نمودن تحریم های ظالمانه، پالایشگاه گاز ایلام در زمینه تولید و فروش محصولات، قدم های قابل توجهی برداشته که برای جامعه هدف قابل لمس است.

رئیس امور قراردادهای شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ هزار تریلر کمپرسی، حمل محصول به مقاصد خریداران که عمدتا در مرکز و شمال غرب کشور می باشند را برعهده داشته اند، تاکید کرد: با توجه به رقابت موجود در بازار، شرکت های حمل و نقل از طرف خریداران به پالایشگاه معرفی می شوند.

شیرخانی با بیان اینکه این امر سبب اشتغال زایی در صنعت حمل و نقل و گردش مالی قابل توجهی در استان ایلام شده است، خاطرنشان کرد: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به زودی شاهد استقرار سیستم نوبت دهی و اعلام بار هوشمند و یکپارچه در پایانه عمومی بار چوار برای محصول گوگرد تولیدی پالایشگاه گاز ایلام خواهیم بود.

شرکت پالایش گاز ایلام پالایشگاه گاز ایلام به منظور تأمین گاز طبیعی مصرفی استان ایلام، تقویت فشار گاز خط‌ لوله سراسری در غرب کشور و همچنین تأمین خوراک پتروشیمی ایلام با پالایش گاز ترش میدان گازی تنگ بیجار در ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهر ایلام و در شهرستان چوار احداث شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار