سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:ورزش بانوان شاغل و کارمند در استان توسعه می‌یابد که در این راستا افزایش تعداد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی با هدف پویایی و شادابی این قشر در دستور کار است.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 16 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، عذرا واسعی افزود:در این راستا طبق برنامه، ورزش صبحگاهی به صورت مستمر هر هفته و به مدت یک روز در سالن شهید بهشتی زنجان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ورزش بانوان شاغل را فراهم کند.

این مسوول، توسعه ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بانوان را از جمله رویکرد‌های اصلی این معاونت عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به برنامه‌های تعیین شده در این بخش نیازمند همکاری‌های بین بخشی هستیم.

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر ۱۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در شهر زنجان فعال است و تلاش می‌کنیم این تعداد تا پایان سال جاری افزایش یابد که البته همکاری بیش از بیش دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: برای ارتقای ورزش بانوان تقویم ورزشی از قبیل اجرای طرح توسعه اوقات فراغت بانوان، توسعه و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، ترویج بازی‌های بومی و محلی، اجرای طرح ملی پایش و ارتقای آمادگی جسمانی زنان و دختران در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار