سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بااشاره به ضرورت تلاش برای مشارکت حداکثری گفت:اهتمام ما در انتخابات امسال تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ 16 November 2023

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم روز پنجشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان افزود: سلامت و امنیت انتخابات، رقابتی بودن و مشارکت بالای مردم در انتخابات همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی ادامه داد: نسبت به انتخابات مجلس خبرگان رهبری وظیفه متفاوتی داریم و سعی می‌شود که لیست واحدی در سراسر کشور ارائه و در جامعتین پیگیری مشود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات ناامیدی برای دشمنان ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در هر دوره رییس جمهور و نمایندگان مجلس را مردم انتخاب کردند و باید با انسجام ملی نظام را تقویت کرد.
وی با بیان اینکه بنای ما رقابت اخلاقی صحیح است و در همه جریان‌ها توانمندی‌هایی وجود دارد، اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز بنا دارد در حد امکان کمک کند جریان‌های سیاسی به یکدیگر بپیوندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی‌مقدم با اشاره به اینکه تشکیلات شورای وحدت در انتخابات ریاست جمهوری موفق بود و یک انسجام در این انتخابات پدید آمد، گفت: جامعه روحانیت مبارز در انتخابات راساً حضور میدانی پیدا نمی‌کند.
وی با اشاره به اینکه در تهران بیش از هزار عضو جامعه روحانیت داریم و جلسات ماهانه به صورت عمومی برگزار می‌شود، تاکید کرد: تشکیلات جامعه روحانیت در تهران در ۱۰ منطقه تقسیم‌بندی شده است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار