امام جمعه ایلام؛
و امام جمعه ایلام بیان داشت : انتظاری که از مسئولان می رود، تلاش مدیران کارآمد، متعهد و متخصص است که می تواند چنان تحولی در کوتاه ترین زمان در استان به وجود بیاورد که تمام جوانان بیکار ما مشغول به کار شوند بلکه پذیرای کارگر برای اشتغال از استان های دیگر باشیم.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ 17 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت :  در استان نیاز به ۲ حرکت از طرف مردم و مسئولان داریم، آنچه که لازم است مردم پای کار باشند این است که فرهنگ کار از مدرسه تا دانشگاه توسعه پیدا کند

وی گفت : مدیرانی که به جای کمک کردن مانع جانمایی پارک پلی پروپیلن در منطقه آزاد مهران شدند باید در روز قیامت جوابگو باشند، اگر آن زمانی که بنا شد چنین کلنگی به زمین زده شود، این اقدام انجام می گرفت الان جوانان ما در این طرح مشغول به کار بودند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : دشمن نخبه های علمی، پزشکان متخصص و فوق تخصص و جامعه پرستاری را هدف قرار داده و لازم است که مسئولان تصمیم ساز کشور تلاش کنند از تحقق برنامه های دشمن پیشگیری کنند.

وی مطرح کرد : مسئولان بایستی با ایجاد انگیزه برای این اقشار اثرگذار، از خروج این سرمایه از کشور جلوگیری کنند، طبیعتا این افراد، دلبستگی به آب و خاک کشور دارند و مایل نیستند که درد غربت و زندگی در بین اجانب را بپذیرفته و زخم زبان آنها و نگاه های تحقیرآمیز آنها را تحجمل کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد : در تاریخ پرغصه غزه و ۱۶ سال محاصره شدید این مردم آنچنان بر این مردم گذشته است که حاضرند چنین مظلومانه نسل کشی شوند اما مقاومت کنند و از حداقل حقوق در سرزمین خود برخودار باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار  افزود : برای اولین بار در تاریخ فلسطین ناله مظلومانه این ملت بر غرش امپراطوری رسانه ای استکبار جهانی غلبه پیدا کرد و دنیا مظلومیت مردم غزه را شنید، فهمید و به حمایت از آنها به صحنه آمد و علیه حکام مستکر شعار داده شد.

وی ادامه داد :  نظام استکباری با امپراطوری رسانه ای، جای شهید و جلاد را به راحتی عوض می کند و هنرمندانه گرگ را مظلوم و گوسفند تکه تکاه شده را ظالم معرفی می کند، آمریکا، اسرائیل، آلمان و فرانسه را بشناسید، این ها شیطان هستند و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد، آنهایی که خیلی راحت برای مظلومان جهان لالایی می کنند اما بدتر از تمساح طعمه را می بلعند و نابود می کنند.

وی  بیان کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند میدان، میدان غزه اسرائیل نیست، میدان حق و باطل است، خدا را شکر در این رویارویی حق و باطل، انسان های آزاده جهان آگاهانه وارد عرصه دفاع از حق شدند و هم دفاع از انسانیت و دفاع از مسلمانان را فریاد زدند، جمهوری اسلامینیز در این نبرد حق و باطل با عزت، مصلحت و حکمت در راس جبهه مقاومت به نحو مطلوبی نقش آفرینی کرده و می کند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار