رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۷ هزارو ۳۸۳ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده‌ است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 18 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ صابر شفیعی اظهار داشت : خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان ‌(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شده‌است.

وی اظهار داشت: این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات ، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۱۸ پاسخگویی، ۳ مورد پیشنهاد و ۱۷ هزارو ۳۶۱ شامل درخواست ثبت شماره کنتور، دریافت آخرین قبض، نصب و جابجایی علمک، تغییر شماره تماس، نصب علمک شهری و روستایی، پرداخت قبض آنلاین و غیره بوده است.

شفیعی تأکید کرد: سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی، پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام می‌شود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین می‌شود.

وی تاکید کرد: شرکت گاز ایلام از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار